יום חמישי, 20 ביוני 2019

סתיימת פיות דרך האינטרנט

משהי מטפלת בתחום האוטיזם פרסמה בקבוצה שלי : אוטיזם זו לא קללה-לאוטיסטים יש זכיות כמו לכל אחד אחר מצגת נהדרת על חג האוטיסטים. מן הסתם היום לא מצאתי את הפוסט שלה. גם ביקשה להירשם דרך פרופיל אחר שלה. התכתבתי איתה . אז התברר לי החוצפה הבאה. היא לא מחקה את המצגת. פייסבוק מחק אותה. אין שם שום דבר פוגעני. . מה קורה כאן. מה שקורה שיש אנשים שחושבים שאסור לאוטיסטים לחגוג את יום הגאווה האוטיסטי. מסמנים את הפוסט כמשהו פוגעני. פייסבוק מחק לה את המצגת וחסם אותה ל-48 שנות.
משהיא בשם עמליה עמית אמא לילד אוטיסט בשם דניאל. היא פירסמה אותו בתוך אוטיסט "גאה". היא כתבה לי כשפירסמתי שנה שעברה הזמנה לאירוע החג שלא צריך לחגוג בכלל, מכיוון שיש כאלה שלא יכולים לחגוג. דיבורים איה זה שיח חרשים. גם השנה הגיבה כך למצגת.
לא מתכוונת שהיא עשתה את זה, אבל יש אנשים שמדווחים על פוסט פוגעני . למה? כי הם שונאים אוטיסטים. חס וחלילה הרי כתוב המצגת דברים חשובים וחיוביים על אוטיזם שאוטיסטים כתבו בעצמם.
המטפל היא אשה טובה שמארגנת מפגשים לאספגרים מגיל 18. מעולם לא רמסה אוטיסטים .

3 תגובות:

  1. זו אחת הסיבות העיקריות שאני מחרים את פייסבוק. לא כותב שם ולא קורא שם. הרבה עגמת נפש אני חוסך בכך וגם זמן יקר לעשיית דברים מועילים.
    הומופוביה לשונה היא תכונה חייתית בעיניי. אל תיקחי ללב, יש גם הרבה אנשים טובים.

    השבמחק
    תשובות
    1. לי דווקא בפייס עזר למצוא ידידים.

      מחק
    2. כמובן, לכל דבש יש גם עוקץ. אני מאלה שנמנעים מדבש כשיש גם עוקץ :)

      מחק