יום שלישי, 18 ביוני 2019

שום דבר עלינו בלעדינו!



היום 18/6 יום האוטיסטים הבינלאומי. זהו למעשה יום גאווה אוטיסטי.

נראה שאוטיסטים לא נחשבים בכלל. האם ידעתם שבשנת 2013 בתאריך זה לאחר חגיגת חג האוטיסטים שהיה באותה שנה בירושלים תוכננה הפגנה?

האם ידעתם בשנת 2014 תוכננה הפגנה בכיכר רבין?האם ידעתם שאתמול 17/6בוצעה בפועל הפגנה בכיכר רבין בתל אביב, בשל האלימות של השוטרים כלפי אוטיסטים וגם אנשים אם צרכים מיוחדים באופן כללי? השתתפו בו אוטיסטים. זה מה שחשוב. כל דבר שנעשה על אוטיסטים. חייב לעבור השתתפות של אוטיסטים . כל דבר שחושבים לעשות עם אנשים עם צרכים מיוחדים חייב לעבור השתתפות אנשים עם צרכים מיוחדים. איזו תרופית שטפלת באוטיסטים חסמה אותי, כי ביקשתי לא להמליץ עלי שאכתוב בקבוצה שלי על כנס שלה. היא חושבת שלייצג את הבת שלה זה ייצוג אוטיסטים. כשכתבתי לה תארי לך כנס על יהודים ללא יהודים חסמה אותי וזה נעשה במיוחד אחרי שכתבתי בקבוצת בייסבוק בה המנהל כתב שהעלייה של מס' האוטיסטים זו מגפה. אז כתבתי לא תוכל להפטר ממני. היא כתבה שזה עצוב מאוד העלייה במס' האנשים האוטיסטים. כתבתי אותו דבר ואז היא סופית חסמה אותי. המנהל לא חסם . כתב לי הלוואי שיהיו עוד עשר כמוך.

 

השוטר שהרביץ לאוטיסט לא ייחקר . נראה שאוטיסטים לא נחשבים בכלל במדינה הזאת. קוראת הרבה פעמים על התנקלות שוטרים לאוטיסטים. בדרך דברים קטנים כמו תן לי תעודת זהות, חיפוש סמים(סתם כי אותו אחד התנהג בצורה חריגה), התנפלות על אוטיסט שעשה תנועות אוטיסטיות כמו למשל ניפנופי ידיים. היה מקרה שעצרו אוטיסטי בטענה שהוא רוצה להתעבד. האוטיסטי רק כתב לכל חברי הכנסת על המצב שלו כאוטיסט על מנת לשנות את מצבו ומצב האוטיסטים האחרים.  

 

לא סתם חלמתי לפני 5.5 שנים שהשוטר אומר ששני הכלבים שנגנבו לי שלו.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה