יום שלישי, 12 ביוני 2012

ועל הדרת אנשים עם מוגבלות שמעתם?

 

ועל הדרת אנשים עם מוגבלות שמעתם?

02/06/2012 17:27:31

יש משהו שמפריע לי והוא הדרת אנשים עם מוגבלות.

בפורום אוטיזם היה שירשור בו הראו שלילדים אוטיסטים רבנים לא נותנים לעלות לתורה. הלכתית הם נחשבים שוטים אסר להם לעלות לתורה להתפלל.

אספר כאן על אי קבלת אנשים אוטיסטים לעבודה.

 חיפשתי עבודה אחרי סיום הלימודים בבית ספר גיל סיום צבא. לא התקבלתי לשום עבודה. לא עברתי רעיונות עבודה.

כך זה נמשך ונמשך. תירצו המעבידים כי אין לי ניסיון. צעירה מידי . כשמצאתי עבודה זה היה במסעדה ושם מנצלים עובדים ממש . גם משם פוטרתי. חברה שלי הציעה לי עבודה בחנות צעצועים . לאחר יום פוטרתי שיש לי בעיות בתקשורת.

המעבידים לא רוצים להסתפק באנשים עם מוגבלות. בנסף היכן שמסכימים נותנים שכר נמוך מהמינימום במשק. לא פעם ראשונה שאמרו שאני לא מתאים להם שיש לי בעיות בתיקשורת.

מעטים המעבידים שמו מקבלים אספרגר לעבודה.

 

יש מיזם לאנשי אספרגר שמתאימים לאיי טק להתקבל לבדיקת תוכנה. היוזמת הינה אסתר צבר.

היום אני עובדת .

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה