יום שלישי, 22 בנובמבר 2011

כלבים חתולים ואוטיזם


תארו לכם התרחיש הבא: חתולה בחברת כלבים. הכלבים בטוחים שהחתולה הינה כלבה. הכלבים מתייחסים אליה כאל כלב. חושבים איזו כלבה מוזרה זו הכול עושה הפוך. היא מכשכשת בזנב כשהיא עצבנית , מגרגרת מהנאה  הכלבה הזאת עוף מוזר. ממש מוזרה. לא יודעת לקרוא את ההנהגות שלנו כולל הבאות פנים. הכלבים מנסים לחנך אותה ולתקן את ההנהגות שלה. כועסים עליה ואפילו חלקם דוחים אותה. לא אוהבים את השונה . מרגישים שהינה נקבה נכותה בלהקה שלהם.
החתולה חושבת איזה כלבים מעצבנים , הם לא מבינים שאני חתולה. רק חתולה. אי אפשר לשנות את ההנהגות שלי . זו התנהגות של חתולים. אני לא יכולה להיות כלבה אפילו אם ארצה בכך. כך עשה אותי הטבע. אין מה לעשות.  הכלבים צריכים להבין שיש לקבל אותי כמו שאני . לשנות את עצמם אלי ולא לשנות אותי כדי לתאים את ההנהגות שלי לפי שמתאים להם. אני לא רוצה להשתנות.
ובכן החתולה מסמלת אדם אוטיסט בחברת אנשים לא אוטיסטים והכלבים מסמלים אנשים לא אוטיסטים.
אנשים שלא שייכים לספקטרום האוטיסטי מנסים לנרמל את האוטיסט נירמול זה לנסות בכוח לשונות את האוטיסטים כדי שיהיו כמו אנשים לא אוטיסטים.ולנסות לתאים את האוטיסט בכוח לחברה .
אנשים בלי כוונה יתייחסו לאוטיסטים כאל אנשים לא אוטיסטים . לא ניתן לראות את הבעייה שלהם. במיוחד לא אצל אוטיסטים בתפקוד גבוהה,
PDD-NOS ואספרגר . כתוצאה מכן אנשים תוהים עומד מולי אדם עם אינטילגנציה לפחות ממוצעת אז איך יש לו כאלו בעיות. בטוח מתנהג בחוסר נימוס בכוונה , לא מתאמץ למצוא עבודה וחברים . באשמתו הוא לא מחזיק מעמד במקום עבודה. לא מבינים כי מה שהם מרגישים אחרים לא מרגישים. שיש אנשים שיש להם רגישויות לדברים שאין להם כגון רעש והסתנוורות מאור.
איך אסביר לאנשים שאני שונה? ישנם כאלו שחושבים שאני סתם אומרת את זה. באמת הם רואים שאני שונה , אבל לא מבינים את הבעיה האמתית שלי שונות נוירולוגית.
כל אחד משימה  קטנה לערוך רשימה כל כמה שיותר חוזקות וכמה שיותר חולשות שלכם .
הפתעה גיליתם שאתם לא מושלמים.
אז מספיק לשפוט אנשים על הבעיות שלהם.



תגובה 1:

  1. Can уou tell us more about thiѕ? Ι'd like to find out more details.

    My page ... avoid cellulite Pregnancy

    השבמחק