יום שבת, 4 בדצמבר 2010

הזאבים והכלב פרק רביעי

פרק רביעי


קייטי והזאבים

יום אחד החליטה קייטי ללכת לטייל בשמורת טבע. הגיע הלילה היא וטימי עדיין היו בשמורה . חיות הטרף צדות בלילה , לכן החליטה הילדה לצפות
בהם .היא לא פחדה מכלום . שנתיים לפני כן מצאה גור זאבים בן חודש בשמורה . הילדה לקחה אותו אל להקת זאבים כדי שיאמצו אותו. אצל זאבים יש אינסטינקט אימוץ חזק גם לזכרים וגם לנקבות. זאת הסיבה לכך שהכלבים אוהבים ילדים. קייטי גם לא פחדה לחלץ פומה צעירה שנתקעה במלכודת אך לא נפצעה. הפומה התיידדה אפוא עם קייטי ולא חשבה מעולם לטרוף את טימי הכלב . קייטי קראה לפומה קייסי. כשהתקרבה קייטי אל הזאבים הם ברחו ממנה . זאבים פוחדים מבני אדם . הזאבים כמובן הסכימו מיד לאמץ את הגור . בלילה נשמעה יללת זאבים .
"
אני לא פוחדת " , אמרה קייטי לטימי .
הכלב פחד מאוד מהזאבים .
"
אם אתה מפחד לך הביתה ", אמרה קייטי .
טימי נשאר עם גבירתו הקטנה .



קייטי ראתה ציד בלתי חוקי מנסה להרוג להקה של זאבים . קייטי ילדה אמיצה ,היא החליטה להציל אותם. היא קפצה על הצייד שהספיק לירות אך לא פגע במטרה . הצייד נסה להרוג את הילדה אך כלבה, טימי, והפומה שהגיע בינתיים תקפו את הצייד והצילו את הילדה. מנהיג להקת הזאבים ראה את האירוע , הוא הגור שמצאה הילדה . הזאב הכיר אותה אך הילדה לא זיהתה את הזאב. היא ראתה אותו והבינה שהוא לא יפגע בה אז היא עברה לידו. אחרי שהסתובבה מעט עם הכלב . טימי נבח ,אז טיפסה על עץ .כי חשבה שמדובר בצייד אך היו אלו הזאבים שחיפשו את הילדה . קייטי לא פחדה מהזאבים ,לפתע הבינה את שפתם . הם אמרו לה שבגלל שהצילה את חייהם הם יצילו אותה רק צריך אות . קייטי שרקה . יותר מאוחר תיילל כמו זאב .זאבים עונים ליילול ביללה חזרה. קייטי חזרה הביתה .


קייטי חיפשה את הזאבים כל יום , ולא מצאה אותם כלל . קייטי רצתה להיות קרובה אליהם . היא חיכתה בכיליון עיניים וידעה שתפגוש אותם שוב . אחרי שבוע שלם אמרה קייטי לעזאזל איפוא הזאבים ? היא הלכה והיתה רעבה ,אז טיפסה על עץ מחוץ לשמורה ואכלה פירות . היא המשיכה להסתובב בשמורה , הלכה את מערה שמצאה שנה לפני כן ,זו היתה מערה של האדם הקדמון . במערה היה ציור של כלבים עם בעליהם . האנשים היו ערומים עם חניטות . בגדיהם היו רק בגדים תחתונים . הנשים היו גם עם בגדים עליונים ,שכיסו רק את השדיים שלהם. הכלבים נראו בדיוק כמו זאבים . קייטי חשבה לעצמה שזוהי ההוכחה לכך , שהזאבים הם אבותיהם הישירים של כל הכלבים . קייטי הסתכלה על התמונות והתפעלה על הכישרון של האומנים .
היא הלכה בשמורה פתאום נתקלה בצייד . הצייד קשר את הכלב לפני שהספיק הכלב להתנפל עליו . קייטי שרקה במקום לברוח .
הצייד צחק עליה :
"
מדוע את שורקת ?"
הזאבים שמעו את השריקה ובאו מיד . יחס תחת יחס . טובה תחת טובה רעה תחת רעה.
הזאבים אמרו :
"
אל תדאגי גורת אדם , אנחנו אתך עד הסוף המר".
הזאבים התנפלו על הצייד המופתע למרות שפחדו ממנו. הם גם שחררו את הכלב . הזאבים תמיד עזרו לידה בשעת צרה , כי הצילה את חייהם .
"
אחד למען כולם וכולם למען אחד " .
יום אחרי אותו לילה עם המפגש הראשון עם הזאבים . קייטי ספרה לפקחים של השמורה שיש צייד משיג גבול שם והם לא הצלחו למצוא אותו.




----------------------------------------------




קייטי מצאה ליד השמורה בית נטוש , היא החלה להשתמש בו למחבואה . בעלת הבית הרשתה לה להשתמש בה עד שתחליט ותצליח למכור או לסחור אותו
למישהו . קייטי באה מסיוריה עם טימי . היא כל כך אהבה אותו עד שלא יכלה להיות בילעדו אפילו רגע אחד . פרוותו הלבנה העבה הבוהקת מבריאות היתה יפה . שערה החום כהה - שחור הבוהק של קייטי היה בעיני רבים מקור להתפעלות יתרה . קייטי התהלכה בשמורה עם הזאבים , כשהחלה להתרחק מן השמורה ראתה בית בודד .
"
מי גר לבד במקום כל כך שומם ", חשבה לעצמה קייטי .
"
בו נראה מי גר כאן ", אמרה לכלב .
טימי מתיד הבין מה היא אומרת והוא התלהב לא פחות ממנה . קייטי דפקה על הדלת . לא נשמעה תשובה .
"
אולי לא גרים כאן כלל ", אמרה לכלב .
טימי נבח בהסכמה .לאחר שלוש פעמים הבינה הילדה ,שאין איש בבית זה . היא בעזרת אולרה הפילה את המפתח ,והוציעה אותו בעזרת נייר . קייטי פתחה את הדלת . הבית היה ריק לגמרי , לא היו ריהטים כלל. היו שני קומות . קייטי הלתה במדרגות בריצה .
"
אווו", צעקה מכיוון שאהבה לשמוע את העד .
טימי היה נרגש כלו , למרות שלא הבין מה מרגש את אדוניתו הקטנה כל כך מבית עזוב . מעז באה לבית לכינוס פרטי משל עצמה .





----------------------------------





קייטי והזאבים התיידדו . קייטי באה כל יום ושוחחה אתם . בהתחלה רק רצו להחזיר לה טובה תחת טובה . אחר כך נאמנות . ובסוף אהבה אמיתית . קייטי בהתחלה לא רצתה לגעת בגורים . הילדה חששה ,שהזאבים או יתקיפו אותה או יזנחו את הטיפול בגורים מכיון , הזאבים אינם רגילים לבני אדם . לאחר תקופה קצרה נוצר בין הילדה לגורים קשר הדוק. הילדה והזאבים התידדו , היה ביניהם קשר של הורה לילדו . למרות זאת קייטי שלטה בהם כאילו היתה המנהיגה . הילדה לא רצתה לאלף ולהגיד לחיות בר מה לעשות . היו בלהקה חמשה עשר זאבים . למנהיג קראה , ג'סי . לזאבה השלטת קראה , דיינה , על שם דיינה ,האשה שעזרה לקייטי להסתיר את טימי כלבה . לשאר נתנו שמות . לזאבה הלבנה קראה , צילה . לאחרים קראה , דיק , פיטר , יוסף , רחל , מירים , טום, שמעון וגלן .
הגורים כדי לחזק את שיני חלב ולחזק שיני מבוגר אהבו ללעוס כל דבר כולל בגדי הילדה . כל פעם שהכלו ללעוס אמרה קייטי:
"
די גורים , חדלו גורים ."

--------------------------------

קייטי חייה חיים מאושרים בחווה . עם רב אנשי החווה היתה מאוד מאושרת . היא החשה שחייה ממש בגו עדן עד ,שהצייד צד הרבה איילים , אז בלב בררה התחילו הזאבים לטוף חיות מביתות , עיזים כבשים וסוסים ( בעיקר סייחים ) מהחווה הסמוכה לשמורה . האיכרים או יותר מדויק חוואים היו מרוגזים על הזאבים . חלקם החליטו להרוג את
הזאבים ,אבל רובם הבינו שאסור להרוג . ג'ו היה בן 48 ונראה בן 30 , הוא היה רזה ובריא . הוא חיבב את קייטי , לימדה לרכב על סוס . הוא גם אהב זאבים וכלבים . ג'ו הוא עובד בחווה , חובב הוא טבע ואנטרופולוגיה .
בנו היה בן 10 , מייק שמו . מייק אהב את קייטי . כל אנשי החווה היו נוצרים , חוץ מקייטי ונעמן הרשע . קייטי מייק היו חברים טובים , הם נפגשו כשג'רג' , הפומה המאולף שלו התקרב אל קייטי . זה דבר מוזר , מכיון שג'רג' לא סמך כלל על בני אדם . ג'רג' נתרם מהשמורה אל משפחת קרקלוק .
קייטי הלכה לכיוון החווה שידעה עליה . כשהתקרבה ראתה פומה מתקרבת
אליה . קייטי לא פחדה ממנה , מכיוון שהבינה מיד שהפומה לא מסוכנת ומאולפת . ילד בא מהר .
"
מה את לא מפחדת ממנו ", אמר הילד .
"
לא רואים שהוא מאולף לגמרי ".
הילד הופתע לגמרי .
"
מה שמך ",שאל .
"
שמי קייטי ,ענתה קייטי .
"
מה שימך ",הוסיפה.
"
שמי מייק ", אמר הילד.
מיד הגיע אביו . ג'ו שמו הוא כבר הכיר את קייטי ,כשהיתה ליד הסוסים .
"
את באמת מיוחדת , ידעתי זאת מיד", אמר ג'ו .
"
בוא נלך אל המקום שבו הצלתי פומה ממלכודת שנתיים קודם ", אמרה קייטי .
"
בואי נלך אל המקום שבו הצלתי את ג'רג' שלוש שנים קודם ", אמר מייק .
שניהם הסכימו .
"
תגיד ג'ורג' לא יתנפל על הכלב שלי ", אמרה קייטי .
"
לא הוא הורגל לחיות מאז היה היה גור ".
מייק קשר את ג'רג' .

----------------------------------------------

"
כשהזאבים החלו לטרוף חיות מבוייתות פחד מייק לחיי סוסו.
"
אני מקווה שזאבים לא יתנפלו על הסוס שלי", אמר מייק קרקלוק לאביו . "זאבים בדרך כלל מעדיפים בר ",ענתה קייטי .
נעמן היה איש רע מאוד ששנא זאבים אך אהב מאוד כלבים . נעמן חשב שצריך להרוג את הזאבים , היה לו כלב ושמו ז'ק . ז'ק היה כלב רועים גרמני. נעמן לימד אותו לתקוף על פי פקודה . נעמן אהב את דיינה ,אבל דייניה לא אהבה את נעמן . היא אהבה את ג'ו . דיינה היתה עובדת סוצילית בתואר שני בת 49 ונראת בת 29 . יש לה בת 10 ושמה דיאן , ובן בן חמש ושמו פרנק . אביהם של דיאן ופרנק מת מסרטן לפני ארבע שנים בן 34 בלבד . אמו של מייק נרצחה ע"י מטורף .
קייטי אהבה את הילדים וכן את ג'ו ודיינה אך שנאה את נעמן ,כי הבינה לפי כלבה שנעמן אכזר. היא כל יום הלכה למערה ושיחקה כאילו היא מן בתקופה שהאנשים היו ציידים , לקטנים . היא חשבה שצריך לחזור לתקופה זאת . היא שיחקה עם הזאבים כל יום . הזאבים אהבו אותה ואת כלבה והיא וכלבה אהבו אותם . היא גם דיברה אתם .
קייטי לא ידעה כמעט דבר על סוסים . קייטי התקרבה אל שייפ מאחור מהר . לסוסים יש אינסטנט פחד . הסוסה נבהלה מהילדה . שייפ ניענעה בראשה , קייטי לא ידעה שהסוסה מראה סימני עצבנות . כשקייטי ליטפה את הסוסה . שייפ נשכה אותה . הפצע היה לא רציני רק מעט שטף דם פנימי . קייטי מהרה לשים לה מעט קרח . קייטי ניסתה שוב היא רצתה לרכוב על הסוסה , היא בכלל לא ידעה לרכוב . כל פעם התקרבה מזווית אחרת , עד שהסוסה עמדה על שתי רגליה . קייטי הבינה שמדבר באיום , ניסתה לברוח . הסוסה חסמה את דרכה .
"
אני רק רוצה לעבור , תני לי לעבור בבקשה " , אמר ממש בבהלה קייטי .
נראה שהסוסה הבינה מה הילדה אמרה , מה שברור שהבינה לפי בהלתה מה אמרה לה ,שכן היא מיד זזה ונתנה לה לעבור .
קייטי באה אל ג'ו .
"
איך בכלל אפשר ללטף את הסוסה הזאת ?".
"
אפשר רק אם יודעים כיצד לטפל בה ".
קייטי הבינה  , לא יעזור חייבים ללמוד בהתנהגות של חייה מסויימת לפני שנגשים איליה . הבינה אם כלב התנהג כמו כלב , אם סוס התנהג כמו סוס.
קייטי החליטה רעיון גאוני . היא לקחה מג'ו ספר על סוסים . היא קראה בו כעט הבינה את כל טעותיה . קייטי ניגשה שוב לסוסה עשתה את עצמה מריחה אותה לאחר מכון קצת עשתה מן ליטוף משז' ברעמה של הסוסה . הסוסה וקייטי כעט התיידדו מצוין . קייטי גם הביעה לסוסה מעט עשב . ג'ו לא האמין בשיפור של קייטי עם הסוסה והחל ללמד אותה לרכב .
קייטי באה למערה כל יום . היא אהבה להכנס למערה ולראות את הציור שעל הקיר . שנה קודם מצאה את המערה . לאחר מכן חפרה ומצאה מאובן של בני אדם . קייטי ממש רצה משמחה . היא נזכרה בכל זאת . שערה החום - כהה שחור זהר באור השמש . טימי עמד על ידה שמח בשמחתה . קייטי הלכה מעט מהמערה טימי רץ אליה בשמחה , קפץ עליה כמעט הפיל את הילדה . קייטי ליטפה אותו.
קייטי הלכה אל הזאבים . הם רצו ביחד . קייטי הובילה אותם אל המערה .שם ליטפה אותם . קייטי תמיד קיבלה את ג'סי ראשון , כך נהוג בלהקת זאבים .
קייטי אהבה ללכת עם הזאבים למערה .היא עשתה כך כדי שהציד והחוואים לא יגלו את מעורת הזאבים .
ילדי החבורה הבטיחו לקייטי שלא יגלו לאיש על מערת האדם הקדמון. קייטי לא רצתה שיגיעו תיירים למערה . לאחר מכן הלכה קייטי עם טימי לבית הנטוש . הילדה מאוד אהבה את הבית , מכיוון ששם יכלה לעשות הכל, כל אשר רצתה בלי התערבותו של איש . היא אהבה לעלות ולרדת במדרגות .
"
טימי כאן הכי שקט , נכון טימי" .
טימי נבח בהסכמה .
לאחר מכו קייטי חזרה לחווה .
"
קייטי אני יודעת במה את רוצה לשחק באדם הקדמון ", אמרה דיאן .
"
לא אני רוצה לנוח ", ענתה קייטי.

---------------------------- - --

קייטי ממש אהבה את הזאבים ואת קייסי וג'רג' הקוגרים . היא שיחקה איתם דיברה איתם.
קייטי נהגה לבוא הרבה לביקורים . בגלל שטימי עצמו הציל אותם בכך שהציל את קייטי מצייד הזאבים קיבלו אותו מלכתכילה בשיטחם . בשל הדמיון בהתנהגות של הזאבים ושל הכלבים יכלו הזאבים להתיידד עם כלבי החווה . אחרי שהתיידדו עם הכלבים היה לזאבים קל מאוד לטרוף חיות מבויתות . קייטי לא ידעה על כך . הילדה באה עם הכלב אל הזאבים .קייטי ממש נכנסה למעורה של הזאבה השלטת, דיינה ,על שם דיינה ,האשה שהחביאה את טימי.
החוואים לא ידעו אם מי יש להם עסק . הם זרקו את העגלים המתים וגדיים המתים מחוץ לחווה . זאבים כולל חבריה של קייטי מצאו את הפגרים . כך הם החלו לטרוף חיות מבויתות .
הסיבה העיקרית לכך היא שחיות הבר החלו להיות בסכנת הכחדה . לזאבים היה קשה למצוא טרף . הזאבים בהנהגת ג'סי התיידדו עם הכלבים . כך שכלבי הרועים לא הצליחו בהגנת הכבשים ,וחיות אחרות .
יום אחד חדר זאבמהלהקה ,חבריה של קייטי, לאחד הרפתות . קייטי ראתה אותו . הילדה ידעה שזאב שמבחין ,שאין לו לאן לברוח לא מתנגד כלל ואפשר להכותו עד מוות ממש בלי שיתנגד . אשה ראתה את הזאב ורצתה להרוג אותו . קייטי הלכה לכיוון שלו .
"
שלום לך", אמרה קייטי .
"
קייטי ,מה את עושה כאן , לכי זה מסוכן "
הזאב ניצל את ההזדמנות וברח .
"
קייטי בגללך הזאב ברח "
קייטי לא ענתה לה וברחה גם היא . היא שמחה שהזאב ניצל .
"
קייטי זה לא מצחיק "
קייטי לא ענתה לה שוב .
קייטי גילתה ,שהזאבים התיידדו עם הכלבים כדי שיהיה להם קל לצוד חיות מבויתות , כן הבינה שהחוואים רוצים להרוג את הזאבים . היא החליטה לדבר אתם .קייטי באה עם טימי יומיים לאחר שנטרפה עז . היא שרקה להם . הזאבים הגיעו .
"
בקשה הפסיקו לטרוף חיות מהחווה , מכיוון שאנשים רוצים להרוג אתכם . קחו את האוכל הזה במקום
הזאבים טרפו לנעמן טלא . נעמן החליט להרוג זאבים , קייטי עקבה אחריו ולא נתנה לו רגע מנוחה , אז הוא וויתר לבסוף .
קייטי החליטה שהדרך הכי טובה להציל את הזאבים היא למנוע מראש את אזור של זאבים , כלומר אזור תפוס ואז הם לא יגיעו לחווה יותר . כך לפחות קייטי קיוותה .
קייטי בערב הלכה לשמורה עם טייפ נייד קטן . היא היתה הניגוד לכיוון הרוח כך שהזאבים כלל לא הריחו אותה . בדיוק כשנשמעה יללת הזאבים הקליטה אותה קייטי . היא גם ראתה את הציד . זאב הבריח את האייל אל זאבים אחרים .
קייטי חזרה לחווה והשמיעה את הקלטת . שפ נבהלה ממש רצה כמו מטורפת .
"
זה בסדר שפ הזאבים לא יבואו עכשיו" .
הסוסה לא נרגעה ומשיכה להשתולל .
אדי היגיע .
"
קייטי ילדה רעה , את מפחידה את הסוסים "
"
בוא ניכנס לבית וארה לכך משהו . לא עשיתי את זה בכוונה ".
בינתיים הסוסה נרגעה .
הילדה השמיעה את הקלטת שוב .
"
עכשיו אני חושבת שהזאבים יחשבו שזהו מקום תפוש ולא יבואו הנה יותר" ,אמרה קייטי.
כל לילה הושמעה הקלטת . היה  שקט יחסי מהתקפות הזאבים , אך נעמן החליט להשמיד את הקלטת.
קייטי השמיעה כרגיל את ההקלטה . נעמן חטף ממנה את הקלטת ושבר אותה .
"
נעמן למה עשיתה את זה ? עכשיו יהיו יותר התקפות של זאבים ".
דיינה הגיעה .
"
נעמן אתה בחור תוקפן וטיפש , אתה לא מתחשב ברכוש פרטי וגם אתה לא רואה שהיא מנסה להציל את החיות משיני הזאבים ",אמרה דיינה הכעס .
נעמן לא ענה .
"
אל תדאגי קייטי רכושך יחזור אליך ", הביטחה דיינה.
"
תודה לך " החזירה קייטי.
נעמן התחיל לשים מלכודות לזאבים בשמורה . קייטי הרסה את המלכודות.קייטי ,מייק , דיאן והכלב טימי טיילו בשמורה . טימי ראה זאבה לבנה צעירה , אחד מהזאבים חבריה של קייטי והחליט לשחק איתה . הזאבה נהנתה לו והתחילו לרוץ יחד . קייטי היתה מדאגת שמה הם ילכדו במלכודת רגל, לכן קראה בקול:
"
טימי בוא מיד" .
הכלב נלכד .
"
לעזאזל מאיפה צץ הכלב הזה ",אמר נעמן בדאגה ובהפתעה . הכלב נעם בדאגה רבה .
"
אל תדאג , אני אשחרר אותך ", אמר נעמן .
הכלב המשיך לחסוף את שניו. נעמן שיחרר אותו לבסוף . הזאבה ברחה משם מהר מרוב דאגה ופחד . קייטי ראתה את סימן המלכודת על פרוות הכלב . למחרת נטפס זאב עם משדר . קייטי ומייק שמו לכמה זאבים משדרים . נעמן שיחרר אותו , מפני שפחד מהפקחים . יומיים אחרי כן מת . קייטי ראתה את הזאב מת וצרחה הרגל שנתפסה היה נפוחה , עוביה היה פי שתיים מהרגליים האחרות . ברגל המנופחת היה אתו סימן שהיה על הרגל של כלבה טימי . קייטי החליטה לשים ריח שזאבים לא יכולים לסבול על כל המלכודות .

--------------------------------------------------

"
קייטי בלילה נהגה להרוס את המלכודות ולעשות תצפית לילה".
"
לאן את נעלמת כל ערב קייטי" ,שאל ג'ו .
"
אני עושה תצפית ערב" , ענתה קייטי מופתעת מן השאלה .
"
מה אם תיטרפי ע"י דוב או פומה?", שאל ג'ו .
"
אני יודעת להסוות את הריח שלי" , ענתה לו קייטי .
"
בחייך, קייטי, זה ממש ענין רציני" , אך קייטי המשיכה ולא ויתרה . להציל את הזאבים היה חשוב לה יותר מחייה אפילו .
בערב קייטי יצאה היא וכלבה ראו את נעמן עם כלבו, ג'ייק, ועקבו אחריהם . ג'ייק הריח אותם והתקרב אליהם . קייטי נחרדה ופחדה שהכלב יסגיר אותה לאדונו , נעמן, קייטי המשיכה לעקוב אחרי נעמן . נעמן ממש התעצבן, שראה שהוא לא מצליח ללכוד זאבים . קייטי, אחרי שראתה איפה המלכודת , הרסה אותם.
דיינה באותו יום הבחינה שקייטי אינה דיינה ממש נהלה ופחדה שקרה או יקרה לקייטי משהוא רע . היא הלכה לג'ו.
"
קייטי נעלמה , כנראה שהיא עושה זאת כל לילה" , סיפרה דיינה .
"
אל תדאגי אני אדאג שהיא לא תצא עוד בלילה " , ענה ג'ו .
"
היא עוד תטרף ע"י חיה ", אמרה בדאגה דיינה .
"
כן, גם אני חושב כך " , אמר ג'ו .
"
אני בטוחה שהיא מנסה למנוע מאנשי החווה לצוד זאבים ", אמרה דיינה .
"
אבל אם נעמן יתפוס אותה הוא יהרוג אותה ", אמר ג'ו .
"
אל תיתן לה לצאת בלי השגחה" , אמרה בדאגה דיינה .
"
אני תפסתי אותה עוקבת אחרי נעמן , והיא אמרה שהיא פחות חשובה מן הזאבים , אמר ג'ו .
"
צריך לדבר אתה על כל זה ", אמרה דיינה .
קייטי ראתה מצויין בלילה והסתדרה מצויין בלי פנס . היא חזרה הביתה. נעמן לא הבחין בתרגיל שעשתה לו קייטי .
קייטי היתה כל כך עייפה עד שנרדמה על הספה . הילדים שיחקו לידה . נעמן הגיע .
"
מה זה לילדה החצופה הזאת יש חדר , אמר בעצבנות . דיאן ומייק לקחו אתם את קייטי הרדומה .
"
נעמן מדוע אתה נתפל אליה "? שאלה דיאן .
נעמן לא ענה לה .
קייטי כמעט נרדמה על המעקה .
"
בואי קייטי ", אמרה דיאן .קייטי ישנה בחדרה .
"
לא, אני אצא ", ענתה קייטי בחזרה . בערב ג'ו נעל את קייטי כדי שלא תצא . הוא לקח את הכלב אתו לסלון כדי שיוכל לדעת מתי קייטי תצא החוצה . אך הכלב לא הסגיר אותה , הוא היה נאמן לה . קייטי יצאה דרך החלון בעזרת חבל . החדר בו היתה נעולה הילדה היה הקומה
השנייה .
 
קייטי חזרה לחווה , טיפסה אל החלון האחורי והלכה אל החלון שבו היה החבל . היא טיפסה אליו , נכנסה למיטה ועשתה את עצמה ישנה
ג'ו ודיינה נכנסו לחדרה של קייטי וראו אותה ישנה . הם חשבו שהיא כבר חולמת את החלום השלישי שלה והלכו . קייטי שמחה על כך , שהצליחה לעבוד עליהם. הכלב שלה נכנס לחדר והלך לישון על רגליה .
למחרת בבוקר קייטי אכלה ארוחת בוקר, ביצת עין עם לחם ומעט ירקות . אחר כן שיחקה עם כלבה .
נעמן ראה מה עשתה קייטי בלילה.
"
אני רק הרסתי כמה מלכודות. , כדי שלא יילכדו הזאבים" .
"
גיב מי פייף " ( כלומר תני לי את כף ידיך ), אמר בשימחה ג'ו .
"
מעכשיו אנחנו ביחד הבטיחי לי לא ללכת עוד לבדך בלילה לשמורה ", הוסיף ג'ו.
"
בסדר גמור ",הבטיחה לו קייטי.
מאז עזר לקייטי להציל את הזאבים .
הזאבים הגיעו לחווה ונעמן ניסה לירות בהם , קייטי נפלה עליו ואמרה שהיא כל הזמן נופלת .
"
רואים ",ענה נעמן .
היא עקבה אחריו כל היום ובצורה שיראו האנשים כדי שלא יהרוג זאבים . הוא התחיל לחשוד ,שהיא מצילה זאבים . הוא החליט לעקוב אחריה , אך עשה זאת רק כאשר היתה בלי כלבה . בהתחלה עכב אחריה שהיתה עם טימי . טימי נהם ונעמן ניגלה ומעז עקב אחריה כשהיא בלי כלבה , טימי . קייטי לא חשדה כלל שנעמן עוקב אחריה . היא המשיכה את חיה כרגיל בלי לחשוד בגורלה .
קייטי ראתה ציד בלתי חוקי מנסה להרוג להקה של זאבים . קייטי ילדה אמיצה ,היא החליטה להציל אותם. היא קפצה על הצייד שהספיק לירות אך לא פגע במטרה . הצייד נסה להרוג את הילדה אך כלבה, טימי, והפומה שהגיע בינתיים תקפו את הצייד והצילו את הילדה. מנהיג להקת הזאבים ראה את האירוע , הוא הגור שמצאה הילדה . הזאב הכיר אותה אך הילדה לא זיהתה את הזאב. היא ראתה אותו והבינה שהוא לא יפגע בה אז היא עברה לידו. אחרי שהסתובבה מעט עם הכלב . טימי נבח ,אז טיפסה על עץ .כי חשבה שמדובר בצייד אך היו אלו הזאבים שחיפשו את הילדה . קייטי לא פחדה מהזאבים ,לפתע הבינה את שפתם . הם אמרו לה שבגלל שהצילה את חייהם הם יצילו אותה רק צריך אות . קייטי שרקה . יותר מאוחר תיילל כמו זאב .זאבים עונים ליילול ביללה חזרה. קייטי חזרה הביתה .

קייטי חיפשה את הזאבים כל יום , ולא מצאה אותם כלל . קייטי רצתה להיות קרובה אליהם . היא חיכתה בכיליון עיניים וידעה שתפגוש אותם שוב . אחרי שבוע שלם אמרה קייטי לעזאזל אפוא הזאבים. היא המשיכה להסתובב בשמורה , הלכה את מערה שמצאה שנה לפני כן ,זו היתה מערה של האדם הקדמון . במערה היה ציור של כלבים עם בעליהם . האנשים היו ערומים עם חניטות . בגדיהם היו רק בגדים תחתונים . הנשים היו גם עם בגדים עליונים ,שכיסו רק את השדיים שלהם. הכלבים נראו בדיוק כמו זאבים . קייטי חשבה לעצמה שזוהי ההוכחה לכך , שהזאבים הם אבותיהם הישירים של כל הכלבים . קייטי הסתכלה על התמונות והתפעלה על הכישרון של האומנים .
היא הלכה בשמורה פתאום נתקלה בצייד . הצייד קשר את הכלב לפני שהספיק הכלב להתנפל עליו . קייטי שרקה במקום לברוח .
הצייד צחק עליה :
"
מדוע את שורקת ?"
הזאבים שמעו את השריקה ובאו מיד . יחס תחת יחס . טובה תחת טובה רעה תחת רעה.
הזאבים אמרו :
"
אל תדאגי גורת אדם , אנחנו אתך עד הסוף המר".
הזאבים התנפלו על הצייד המופתע למרות שפחדו ממנו. הם גם שחררו את הכלב . הזאבים תמיד עזרו לידה בשעת צרה , כי הצילה את חייהם .
"
אחד למען כולם וכולם למען אחד " .
יום אחרי אותו לילה עם המפגש הראשון עם הזאבים . קייטי ספרה לפקחים של השמורה שיש צייד משיג גבול שם והם לא הצליחו למצוא אותו.

----------------------------------

קייטי והזאבים התיידדו . קייטי באה כל יום ושוחחה אתם . בהתחלה רק רצו להחזיר לה טובה תחת טובה . אחר כך נאמנות . ובסוף אהבה אמיתית . קייטי בהתחלה לא רצתה לגעת בגורים . הילדה חששה ,שהזאבים או יתקיפו אותה או יזנחו את הטיפול בגורים מכיון , הזאבים אינם רגילים לבני אדם . לאחר תקופה קצרה נוצר בין הילדה לגורים קשר הדוק. הילדה והזאבים התידדו , היה ביניהם קשר זאב ולהקתו. קייטי שלטה בהם כאילו היתה המנהיגה . הילדה לא רצתה לאלף ולהגיד לחיות בר מה לעשות . היו בלהקה חמשה עשר זאבים . למנהיג קראה , ג'סי . לזאבה השלטת קראה , דיינה , על שם דיינה ,האשה שעזרה לקייטי להסתיר את טימי כלבה . לשאר נתנו שמות

--------------------------------

קייטי חייה חיים מאושרים בחווה . עם רב אנשי החווה היתה מאוד מאושרת . היא החשה שחייה ממש בגו עדן עד ,שהצייד צד הרבה איילים , אז בלב בררה התחילו הזאבים לטוף חיות מביתות , עיזים כבשים וסוסים ( בעיקר סייחים ) מהחווה הסמוכה לשמורה . האיכרים או יותר מדויק חוואים היו מרוגזים על הזאבים . חלקם החליטו להרוג את הזאבים ,אבל רובם הבינו שאסור להרוג . ג'ו היה בן 48 ונראה בן 30 , הוא היה רזה ובריא . הוא חיבב את קייטי , לימדה לרכב על סוס . הוא גם אהב זאבים וכלבים . ג'ו הוא עובד בחווה , חובב הוא טבע ואנטרופולוגיה
בנו היה בן 10 , מייק שמו . מייק אהב את קייטי . כל אנשי החווה היו נוצרים , חוץ מקייטי ונעמן הרשע .
כשהזאבים החלו לטרוף חיות מבוייתות פחד מייק לחיי סוסו.
נעמן היה איש רע מאוד ששנא זאבים אך אהב מאוד כלבים . נעמן חשב שצריך להרוג את הזאבים , היה לו כלב ושמו ז'ק . ז'ק היה כלב רועים גרמני. נעמן לימד אותו לתקוף על פי פקודה . נעמן אהב את דיינה ,אבל דייניה לא אהבה את נעמן . היא אהבה את ג'ו . דיינה היתה עובדת סוצילית בתואר שני בת 49 ונראת בת 29 . יש לה בת    10 ושמה דיאן , ובן בן חמש ושמו פרנק . אביהם של דיאן ופרנק מת מסרטן לפני ארבע שנים בן 34 בלבד . אמו של מייק נרצחה ע"י מטורף.

     קייטי אהבה את הילדים וכן את ג'ו ודיינה אך שנאה את נעמן ,כי הבינה לפי כלבה שנעמן אכזר. היא כל יום הלכה למערה ושיחקה כאילו היא מן בתקופה שהאנשים היו ציידים , לקטנים . היא חשבה שצריך לחזור לתקופה זאת . היא שיחקה עם הזאבים כל יום . הזאבים אהבו אותה ואת כלבה והיא וכלבה אהבו אותם . היא גם דיברה אתם .  
  
נראה שהסוסה הבינה מה הילדה אמרה , מה שברור שהבינה לפי בהלתה מה אמרה לה ,שכן היא מיד זזה ונתנה לה לעבור .
קייטי באה אל ג'ו .
   " איך בכלל אפשר ללטף את הסוסה הזאת ?".
   " אפשר רק אם יודעים כיצד לטפל בה ".
קייטי הבינה כעט , לא יעזור חייבים ללמוד בהתנהגות של חייה מסויימת לפני שנגשים איליה . הבינה אם כלב התנהג כמו כלב , אם סוס התנהג כמו סוס.
קייטי החליטה רעיון גאוני . היא לקחה מג'ו ספר על סוסים . היא קראה בו כעט הבינה את כל טעותיה . קייטי ניגשה שוב לסוסה עשתה את עצמה מריחה אותה לאחר מכון קצת עשתה מן ליטוף משז' ברעמה של הסוסה . הסוסה וקייטי כעט התיידדו מצוין . קייטי גם הביעה לסוסה מעט עשב . ג'ו לא האמין בשיפור של קייטי עם הסוסה והחל ללמד אותה לרכב .  

  
מייק ודיאן מאוד אהבו את קייטי. קייטי היתה מנהיגת הקבוצה שהקימה .כל יום היה מפגש הקבוצה . במפגש זה דיברו על הדברים שקורים בחווה. כן קייטי מספרת על עצמה ועל הצעדים ,שלפי דעתה יש לנקוט כדי למנוע מהזאבים לטרוף חיות מבוייתות. כל יום היה כנס הקבוצה בשעה עשר בבוקר.
   באחד הימים החליטה קייטי לשנות את הנושא . היא הלכה אתם אל המערה של האדם הקדמון . 
   " הנה ראו" ,אמרה קייטי .
היא הראתה להם אבן צור מחודדת .
  " זוהי אבן שבה השתמש האדם בתקופת האבן . האבן היתה קשורה למוט וכך צדו חיות" .
  " ממש מדהים איך היה להם בכלל סבלנות לחדד את האבן הזאת", אמר מייק .
קייטי לקחה אותם עמוק אל תוך המערה ,אך הילדים רצו לחזור ,מכיוון שאינם רואים טוב בחושך כמו קייטי.


קייטי באה למערה כל יום . היא אהבה להכנס למערה ולראות את הציור שעל הקיר . שנה קודם מצאה את המערה . לאחר מכן חפרה ומצאה מאובן של בני אדם . קייטי ממש רצה משמחה . היא נזכרה בכל זאת כעת. שערה החום - כהה שחור זהר באור השמש . טימי עמד על ידה שמח בשמחתה . קייטי הלכה מעט מהמערה טימי רץ אליה בשמחה , קפץ עליה כמעט הפיל את הילדה . קייטי ליטפה אותו.
 קייטי הלכה אל הזאבים . הם רצו ביחד . קייטי הובילה אותם אל המערה .שם ליטפה אותם . קייטי תמיד קיבלה את ג'סי ראשון , כך נהוג בלהקת זאבים .
קייטי אהבה ללכת עם הזאבים למערה .היא עשתה כך כדי שהציד והחוואים לא יגלו את מעורת הזאבים .
ילדי החבורה הבטיחו לקייטי שלא יגלו לאיש על מערת האדם הקדמון. קייטי לא רצתה שיגיעו תיירים למערה . לאחר מכן הלכה  קייטי עם טימי לבית הנטוש . הילדה מאוד אהבה את הבית , מכיוון ששם יכלה לעשות הכל, כל אשר רצתה  בלי  התערבותו של איש . היא אהבה לעלות ולרדת במדרגות .
  " טימי כאן הכי שקט , נכון טימי" .
  טימי נבח בהסכמה . 
 לאחר מכו קייטי חזרה לחווה .
   " קייטי אני יודעת במה את רוצה לשחק באדם הקדמון ", אמרה דיאן .
  " לא אני רוצה לנוח ", ענתה קייטי.


 
יום אחד בא נעמן לקייטי ואמר לה :
   " רוצה לשחק עם כלב" .
  " כן", ענתה מיד קייטי .
 קייטי לא ידעה שנעמן החליט להשתמש בה על מנת לפרוץ לבית שיש בו כלב
תוקפן . קייטי ונעמן הלכו לבית . כשהגיעו ראתה כלב מעורב בדוברמן ומלברדור . אך הגיעו נבח הכלב , הוא אמר שזה השטח שלא וכדי שילכו מפו . קייטי יודעת על התנהגות כלבים ולכן הבינה מה הכלב אומר.
    " אתה בטוח שזה בסדר הכלב הזה נראה לי תוקפן " , אמרה קייטי בדאגה מעט .
 נעמן שיקר לה ואמר:" הבעלים הם חברים שלי".
 הם נכנסו הכלב התידד עם הילדה ונעמן ניצל את ההזדמנות כדי לגנוב דברי ערך . קייטי שמעה את הקולות ובאה עם הכלב . נעמן הביט הא נחרד מאוד . קייטי הביטה בו בחדווה ונעמן הביט בכלב בחרדה  .
    " אתה נראה משועמם אז הבאתי  את החבר שלך" ,אמרה קיטי .
  הכלב נבח והתנפל על נעמן .
נעמן ממש כעס . הוא התעצבן על קייטי ועל כך ששום דבר לא מצליח לו .
 קייטי צילצלה למשטרה והם באו מיד .
     "הילדה הזאת גנבת וניסיתי למנוע ממנה לגנוב"  ,אמר נעמן לשוטרים .
      " אני ילדה טובה " ,ענתה קייטי .
השטור הבין שכלב תוקפן אשר מתידד עם בן אדם מיד , זה סמן שבן אדם הזה הוא טוב לב שאוהב בעלי חיים ולא מסוגל לפרוץ לבתים ולגנוב . המשטרה עצרה את נעמן . אחרי 48 שעות כחוק שוחרר נעמן ,אבל בלי כתב אשום נגדו . המשטרה לא ידעה שנעמן מסוגל לרצוח .
    
---------------------------- - --

      קייטי ממש אהבה את הזאבים ואת קייסי וג'רג' הקוגרים . היא שיחקה איתם דיברה אתם . היא צפתה בזאבים ואפילו הרשו לה לשחק הגורים שלהם . רק לזכר השליט ולנקבה השליטה יש גורים ,השאר לא רשאים לעשות גורים .  קייטי נהגה לרוץ ולשחק עם המנהיג של להקת הזאבים , היא קראה לו ג'סי . היא הכלב שלה וג'סי קפצו מעל כל דבר בערך בגובה שבעים סנטמר.
   קייטי נהגה לבוא הרבה לביקורים . בגלל שטימי  עצמו הציל אותם בכך שהציל את קייטי מצייד הזאבים קיבלו אותו מלכתכילה בשטחם . בשל הדמיון בהתנהגות של הזאבים ושל הכלבים יכלו הזאבים להתיידד עם כלבי החווה . אחרי שהתיידדו עם הכלבים היה לזאבים קל מאוד לטרוף חיות מבויתות . קייטי  לא ידעה על כך . הילדה  באה עם הכלב אל הזאבים .קייטי ממש נכנסה למעורה של הזאבה השלטת,  דיינה ,על שם דיינה ,האשה שהחביאה את טימי.
   " לפני שהכרתי אתכם היו לי חיים שונים לגמרי ",אמרה קייטי לזאבים יום אחד .
   " צאציכם  הם הכלבים , האדם ביות זאבים כלומר גידל גורי זאבים לציד ולאסיפת העדר ולהגנתו , אבל הוא הורג זאבים . לכן הבטיחו לעולם לא לטרוף את בני מיני אחר במוקדם או במאוחר בני האדם יהרגו אתכם ", סיפרה קייטי .
הזאבים הבטיחו לה זאת .
  החוואים לא ידעו אם מי יש להם עסק . הם זרקו את העגלים המתים וגדיים המתים מחוץ לחווה . זאבים כולל  חבריה של קייטי מצאו את הפגרים . כך הם החלו לטרוף חיות מבויתות .
הסיבה העיקרית לכך היא שחיות הבר החלו להיות בסכנת הכחדה . לזאבים היה קשה למצוא טרף . הזאבים בהנהגת ג'סי התיידדו עם הכלבים . כך שכלבי הרועים לא הצליחו בהגנת הכבשים ,וחיות אחרות .
  יום אחד חדר זאב לאחד הרפתות . קייטי ראתה אותו . הילדה ידעה שזאב שמבחין ,שאין לו לאן לברוח לא מתנגד כלל ואפשר להכותו עד מוות ממש בלי שיתנגד . אשה ראתה את הזאב ורצתה להרוג אותו . קייטי הלכה לכיוון שלו .
  " שלום לך", אמרה קייטי .
  " קייטי ,מה את עושה כאן , לכי זה מסוכן "
הזאב ניצל את ההזדמנות וברח .
  " קייטי בגללך הזאב ברח "
קייטי לא ענתה לה וברחה גם היא . היא שמחה שהזאב ניצל .
  " קייטי זה לא מצחיק "
קייטי לא ענתה לה שוב .
  קייטי גילתה ,שהזאבים התיידדו עם הכלבים כדי שיהיה להם קל לצוד חיות מבויתות , כן הבינה שהחוואים רוצים להרוג את הזאבים . היא החליטה לדבר אתם .קייטי  באה עם טימי יומיים לאחר שנטרפה עז , והביאה עמה מזון כלבים . היא שרקה להם . הזאבים הגיעו .
   " בקשה הפסיקו לטרוף חיות מהחווה , מכיוון שאנשים רוצים להרוג אתכם . קחו את האוכל הזה במקום  ".
הזאבים אכלו את המזון . ארבעה ימים אחר כך שוב טרפו חיות מביתות , כי זה יותר קל להם .
        הזאבים טרפו לנעמן טלא . נעמן החליט להרוג זאבים , קייטי עקבה אחריו ולא נתנה לו רגע מנוחה , אז הוא וויתר לבסוף .
   קייטי החליטה שהדרך הכי טובה להציל את הזאבים היא למנוע מראש את אזור של זאבים , כלומר אזור תפוס ואז הם לא יגיעו לחווה יותר . כך לפחות קייטי קיוותה .
קייטי בערב הלכה לשמורה עם טייפ  נייד קטן  . היא היתה הניגוד לכיוון הרוח כך שהזאבים כלל לא הריחו אותה . בדיוק כשנשמעה יללת הזאבים הקליטה אותה קייטי . היא גם ראתה את הציד . זאב הבריח את הגדעון אל זאבים אחרים .
 קייטי חזרה לחווה והשמיעה את הקלטת . שפ נבהלה ממש רצה כמו מטורפת .

   " נעמן אתה בחור תוקפן וטיפש , אתה לא מתחשב ברכוש פרטי וגם אתה לא רואה שהיא מנסה להציל את החיות משיני הזאבים ",אמרה דיינה הכעס .
נעמן לא ענה .
  "אל תדאגי קייטי רכושך יחזור אליך ", הביטחה דיינה.
  " תודה לך " החזירה קייטי.
 נעמן התחיל לשים מלכודות לזאבים בשמורה . קייטי תמיד הצליחה לשחרר את החיות והזרקה להם אנטיביוטיקה . קייטי  ,מייק , דיאן והכלב טימי טיילו בשמורה . טימי ראה זאבה לבנה צעירה , אחד מהזאבים חבריה של קייטי והחליט לשחק איתה . הזאבה נהנתה לו והתחילו לרוץ יחד . קייטי היתה מדאגת שמה הם ילכדו במלכודת רגל,  לכן קראה בקול:
    "טימי בוא מיד" .
 הכלב לא התיחס , הוא היה יותר מידי עסוק עם הזאבה הצעירה . נעמן חיפש זאבים שנלכדו המלכודות. נעמן הלך למלכודת רגל שלו . זאב עבר במקום ונלכד . נעמן ראה אותו והרג אותו במכות ברזל . לאחר מכן טימי והזאבה רצו לאותו מקום .
 הכלב נלכד אך לא נפצע ,
 נעמן אמר:
   "לעזאזל מאיפה צץ הכלב הזה ",אמר נעמן בדאגה ובהפתעה . הכלב נעם בדאגה רבה .
  " אל תדאג , אני אשחרר אותך ", אמר נעמן .
 הכלב המשיך לחסוף את שניו. נעמן  שיחרר אותו לבסוף . הזאבה ברחה משם מהר מרוב דאגה ופחד . קייטי ראתה את סימן המלכודת על פרוות הכלב . למחרת נטפס זאב עם משדר . קייטי ומייק שמו לכמה זאבים משדרים . נעמן שיחרר אותו , מפני שפחד מהפקחים . יומיים אחרי כן מת . קייטי ראתה את הזאב מת וצרחה  הרגל שנתפסה היה נפוחה , עוביה היה פי שתיים מהרגליים האחרות . ברגל המנופחת היה אתו סימן שהיה על הרגל של כלבה טימי . קייטי החליטה לשים ריח שזאבים לא יכולים לסבול על כל המלכודות .

    קייטי התחילה להרוס כל מלכודת שמצאה אך עשתה זאת רק בלילה . היא עקבה אחרי נעמן וחבריו בעזרת טימי והזאבים.
  ג'ו נחרד ממש כשראה את קייטי עוקבת אחרי נעמן . ג'ו ידע שנעמן יהרוג את קייטי אם ידע שהיא מנסה להציל את הזאבים .
ג'ו קרא לקייטי ושוחח איתה . 
     " את יודעת ,מה  הם יעשו לך אם יתפסו אותך ?" אמר ג'ו .
     " אתה יודע מה יקרה אם הם יתפסו את הזאבים" , ענתה קייטי .
     "  כרגע את חשובה לי יותר מן הזאבים ",ענה ג'ו .
     " מה, אני חשובה יותר מהזאבים?"  ענתה קייטי . בשבילה בעלי החיים שווים בדיוק כמו בני אדם, אפילו יותר. 
     " זה שהזאבים חשובים לך, כל הכבוד , אבל לא צריך לקחת סיכון יותר מדי,  קייטי" ,ענה לה ג'ו.
             ג'ו שם לב שבבוקר היא מטיילת עם כלבה ועם הילדים, אך בערב נעלמת . הוא ממש פחד לגורלה של קייטי .
הוא החליט שעליו לשוחח איתה דחוף .
      "לאן את נעלמת כל ערב קייטי" ,שאל ג'ו .
    " אני עושה תצפית ערב" , ענתה קייטי מופתעת מן השאלה .
    " מה אם תיטרפי ע"י דוב או פומה?", שאל ג'ו .
   "אני יודעת להסוות את הריח שלי" , ענתה לו קייטי .
    "בחייך, קייטי, זה ממש ענין רציני" , אך קייטי המשיכה ולא ויתרה . להציל את הזאבים היה חשוב לה יותר מחייה אפילו .
      בערב קייטי יצאה מהבית היא וכלבה ראו את נעמן עם כלבו, ג'ייק, ועקבו אחריהם . ג'ייק הריח אותם והתקרב אליהם . קייטי נחרדה ופחדה שהכלב יסגיר אותה לאדונו , נעמן, לכן קייטי התיזה לעברו את האנטי זאבים שלה והוא ברח ביללה . קייטי המשיכה לעקוב אחרי נעמן . נעמן ממש התעצבן, שראה שהוא לא מצליח ללכוד זאבים . קייטי, אחרי שראתה איפה המלכודת שמה את אנטי הזאבים על המלכודת והמשיכה הרות .
    דיינה באותו יום הבחינה שקייטי אינה דיינה ממש נהלה ופחדה שקרה או יקרה לקייטי משהוא רע . היא הלכה לג'ו.
    " קייטי נעלמה , כנראה שהיא עושה זאת כל לילה" , סיפרה דיינה .
    " אל תדאגי אני אדאג שהיא לא תצא עוד בלילה " , ענה ג'ו .
    " היא עוד תטרף ע"י חיה ", אמרה בדאגה דיינה .
    " כן, גם אני חושב כך " , אמר ג'ו .
    " אני בטוחה שהיא מנסה למנוע מאנשי החווה לצוד זאבים ", אמרה דיינה .
    " אבל אם נעמן יתפוס אותה הוא יהרוג אותה ", אמר ג'ו .
    " אל תיתן לה לצאת בלי השגחה" , אמרה בדאגה  דיינה .
    " אני תפסתי אותה עוקבת אחרי נעמן , והיא אמרה שהיא פחות חשובה מן הזאבים , אמר ג'ו .
    " צריך לדבר אתה על כל זה ", אמרה דיינה .
       קייטי ראתה מצויין בלילה והסתדרה מצויין בלי פנס . היא חזרה הביתה. נעמן לא הבחין בתרגיל שעשתה לו קייטי . קייטי, כדי שהחושים שלה יתפתחו יותר טוב , כיסתה את עיניה וניסתה להתאקלם כך . היא  ידעה שחושי העיורים מפותחים יותר . כשחוש נפגע, הגוף מפתח את החושים האחרים . היא עשתה זאת על מנת שיהיה לה קל להבחין מתי מגיעה חיית טרף .
   קייטי  יצאה בערב , דיאן יצאה אחריה .
     " קייטי לאן את הולכת בחושך ".
     " אני שמה את האנטי זאבים שלי על המלכודות . אנטי זאבים זה צירוף חומרים שזאבים לא יכולים לסבול ".
     " מה ללכת בלי פנס . את הרי לא רואה כלום ".
     " טעות אני רואה מצויין בחושך ".
    " אני באה אתך ".
קייטי ודאן הלכו ביחד אל השמורה . דיאן החזיקה בחולצתה של קייטי , מפני שלא ראתה כלום בחושך . דיאן וקייטי שמו את האנטי זאבים על המלכודות . אחרי חצי שעה דיאן כמעט נתקעה בעץ.
     " תזהרי מהעץ " , אמרה קייטי .
     " איזה עץ ?" שאלה דיאן .
קייטי הזיזה את ידה של קייטי אל העץ, ידה של דיאן נגעה בעץ . אחרי כן הלכו החזרה הביתה . קייטי ראתה פומה . מיד הזיזה את דיאן הרחק משם . קייטי ידעה שברגע שהפומה תשים לב שדיאן לא רואה , היא תחשוב את דיאן כמועמדת לארוחה .
     " מה קרה ?" שאלה דיאן.
 קייטי לא ענתה לה כלל ,כדי שדיאן לא תבהל . אם דיאן תשמיע קול בהלה הפומה תבוא במהרה .       
קייטי בחזירה את  דיאן לחווה . קייטי חזרה לשמורה עם טימי . לפתע טימי השמיעה קול יללה . נעמן הופיע . לקייטי היה תמיד ג'ירקן קטן עם השתן שלה .
   " מה את עושה כאן ?" שאל נעמן .
   " התגעגעתי אליך מאוד ", ענתה קייטי ושפכה עליו חצי ג'רקן .
   " מה זה ?" שאל נעמן .
   " השתן שלי" , ענתה קייטי כמעט בצחוק מתגלגל .
קייטי חזרה לחווה .
   קייטי היתה כל כך עייפה עד שנרדמה על  הספה . הילדים שיחקו לידה  . נעמן הגיע .
    " מה זה לידה החצופה הזאת יש חדר , אמר בעצבנות . דיאן ומייק לקחו אתם את קייטי הרדומה .
   " נעמן מדוע אתה נתפל אליה "? שאלה דיאן .
נעמן לא ענה לה .
  קייטי כמעט נרדמה על המעקה .
   " בואי קייטי ", אמרה דיאן .
קייטי ישנה בחדרה .
למחרת  שוב ישנה קייטי ביום ,מכיוון שהיתה מאוד עייפה מן הלילה .
קייטי טימי  מפריע , את  מונה אולי לטפל בו .
   " מה ", אמרה קייטי חצי רדומה .
   " אני חושבת שהוא  צריך לנוח מעט , אמר מייק .
   " אז תנו לו לנוח ", ענתה להם .
   "קייטי זה הכלב שלך , את חייבת לטפל בו ", אמרה דיאן .
   " אני חייבת ,לישון רק לישון .
  " מה , מה , אמרו בתדהמה דיאן ומייק פה אחד .
 קייטי המשיכה לשים את האנטי הזאבים שלה  כל יום עד שג'ו אמר לה: 
    "קייטי אל תצאי בלילה".  
   "לא, אני אצא ", ענתה קייטי בחזרה . בערב ג'ו נעל את קייטי כדי שלא תצא . הוא לקח את הכלב אתו לסלון כדי שיוכל לדעת מתי קייטי תצא החוצה . אך הכלב לא הסגיר אותה , הוא היה נאמן לה . קייטי יצאה דרך החלון בעזרת חבל . החדר בו היתה נעולה הילדה היה הקומה השנייה .היא עקבה אחרי נעמן וראתה מלכודת גדולה ג'ייק הריח אותה, טימי התנפל עליו. וג'ק ברח.
   " מי זה?"  שאל נעמן .
קייטי נבהלה מאוד, כי ידעה שאם יגלה נעמן את אשר היא עושה יהרוג אותה נעמן .
 קייטי חזרה לחווה , טיפסה אל החלון האחורי והלכה אל החלון שבו היה החבל . היא טיפסה אליו , נכנסה למיטה ועשתה את עצמה ישנה
ג'ו ודיינה נכנסו לחדרה של קייטי וראו אותה ישנה . הם חשבו שהיא כבר חולמת
את החלום השלישי שלה והלכו . קייטי שמחה על כך , שהצליחה לעבוד עליהם. הכלב שלה נכנס לחדר והלך לישון על רגליה .
     למחרת בבוקר קייטי אכלה ארוחת בוקר, ביצת עין עם לחם ומעט ירקות . אחר כן שיחקה עם כלבה ועם דיאן , מייק ופרנק . הם הלכו לשחק בכדור- סל , רכבו על סוסים ועל אופנים . קייטי ממש אהבה כדור -סל ולרכוב על אופניים . היא רכבה על הסוסה האהובה עליה ביותר ושמה שיפ . שיפ היא סוסה גזעית לבנה טהורת צבע .

 
 "מעכשיו אנחנו ביחד הבטיחי לי לא ללכת עוד לבדך בלילה לשמורה ", הוסיף ג'ו.
   " בסדר גמור ",הבטיחה לו קייטי.
     מאז עזר לקייטי להציל את הזאבים . 
  הזאבים הגיעו לחווה ונעמן ניסה לירות בהם , קייטי נפלה עליו ואמרה שהיא כל הזמן נופלת .  
"רואים ",ענה נעמן .
 היא עקבה אחריו כל היום ובצורה שיראו האנשים כדי שלא יהרוג זאבים . הוא התחיל לחשוד ,שהיא מצילה זאבים . הוא החליט לעקוב אחריה , אך עשה זאת רק כאשר היתה בלי כלבה . בהתחלה עכב אחריה שהיתה עם טימי . טימי נהם ונעמן ניגלה ומעז עקב אחריה כשהיא בלי  כלבה , טימי . קייטי לא חשדה כלל שנעמן עוקב אחריה . היא המשיכה את חייה כרגיל בלי לחשוד בגורלה .



2 תגובות: