יום שישי, 10 בדצמבר 2010

הזאבים והכלב פרק שביעי

פרק שבעי


ג'יין ופרדי

בין פרדי לג'יין היתה אהבה.

ג'יין באה לכנס כרגיל . קייטי אירגנה משחק רביעייה . פרדי אהב זאת .

טימי כישכש בזנב וניאה מרוצה . ג'ורג' גירגר והחל להתגרד . דבר לא הגיוני לראות כלב ופומה מסתדרים טוב מאוד .קייטי הוליכה את ג'וג' ואת טימי החוצה . וילי חיכה בחוץ . גם מייק ודיאן יצאו . פרדי ,ג'יין וטדי נשארו .

" ג'יין בואי נעשה סיבוב בחווה ",אמר פרדי.

" בסדר ", הסכימה ג'יין .

הם הלכו בכל החווה . ג'יין הראתה לו הכל . קייטי באה .

" הכל בסדר בואו לראות בית נטוש ", אמרה קייטי

" לא ידעתי שיש לך בית " , אמר פרדי בפליאה .

" כן אני יכולה ללכת אליו מתי שארצה , עד שבעלת הבית תמכור אותו ", ענתה קייטי.

קייטי הזמינה את כל השאר חוץ מפרנק .

הם הלכו לבית . קייטי פתחה את הדלת .

"ווואו" ,אמרה קייטי כשעלתה במדרגות .

היא אהבה לשמוע את ההד. ג'יין הביטה בנוף .

" נהדר לראות זאת", אמרה ג'יין .

לאחר זמן מה הגיע מתי עם נעמן . נעמן נכנס . הוא בא משום ,שזכר איך

גילה ,שקייטי עזרה לזאבים להנצל ממנו .

נעמן אך ראה את קייטי עם החברה רתח . הוא גם שנא אנשים שחורים בלי שום סיבה ניגלת לעין . הוא הסתלק משם רותח .

נעמן בא לבעלת הבית לאחר שטילפן בטלפון .

" יש בבית שלך ילדה . הילדה באה לשם תמיד " , סיפר נעמן .

" אני ארשתי לה עד שאמכור את הבית אם בכלל ".

" מדוע "?שאל נעמן .

"הבית לא בשימוש והילדה לא מפריעה , לכן לא איכפת לי . בעצם מה זה עיינך ".

ג'יין באה עם פרדי ושאר החברה לביתו של פרדי .

לאחר שעה הגיעו הוריו של פרדי לבית .

" שלום בני , מה שלמך "?שאל האב .

" שלמי בסדר , אני רוצה שתכיר את חברי החדשים ", אמר פרדי.

" יהיה נחמד להכיר אותם", ענה האב .

"זאת קייטי", אמר פרדי .

"שלום נעים להכיר אותך" .

האב העריך את קייטי.

פרדי הכיר לאביו ואימו את כולם .

לאחר שראו הוריו של פרדי את היחסים בין בנם לג'יין החלו להיות מודאגים .

הוריו של פרדי לא הסכימו לכך שפרדי יהיה חבר של ג'יין .

" אתה צריך להפרד מג'יין " אמר האב .

" למה "? שאל פרדי .

" בין שחורים ללבנים יש הרבה בעיות"

"מה זאת אומרת קייטי יהודיה ומייק נוצרי קתולי והם

חברים", אמר פרדי .

" לא מעניין אותי מה קייטי עושה ".

אביו של פרדי לא רצה לשמוע כלל עוד .

ג'יין ופרדי החלו להפגש בסתר .

קייטי עזרה להם .

" מה דעתכם לפגש בביתה של ג'יין ",הציעה קייטי.

" זה רעיון מצויין ",אמרה ג'יין .

" היגיע הזמן ,שאכיר את הוריך", אמר פרדי .

קייטי , ג'יין , טדי ופרדי הגיעו לביתה של ג'יין .

" ג'יין את הצלת את ג'ימי . מדוע את לא באה איתי לבקר אותו" ?

" אני מפחדת מהזאבים האחרים , מה אם הם יטרפו אותי ", אמרה ג'יין .

" את איתי , את ג'ו הזאבה לא טרפה כשניסה להציל את הגור שלה . היא הרי חשבה שג'ו רוצה לפגוע בגור שלה . אני הצלתי אותו הזאבים מקשיבים לי . זאבים פוחדים מבני אדם .כשהתקרבתי למכרות של הזאבים בגן הזואולוגי . הזאבים ברחו ממני מיד. אל תשכחי עוד שני דברים חשובים . קודם כל הציד והחוואים ניסו להרוג אותם , ולכן ברור שהם כעט מאוד פחדים מזרים . שני כל ג'מי כעט חלק מן הלהקה והוא הכי חזק שם הזאב יכול להגן עליך ", אמרה קייטי .

" אני לא רוצה להסתכן . זאבים יכולים להיות אכזרים ", אמרה ג'יין .

" מה זאת אומרת אז למה התחברת ואיך התחבר אל הזאב "?שאלה קייטי .

" זה מפני שהיה בכלוב בודד .רק אחרי שהתחלתי לטפל בט בטחתי בו ", אמרה ג'יין .

" לפי דעתי את מפחדת סתם אני יכולה לקרוא לזאב מרחוק ורק הוא יבוא ", אמרה קייטי .

ג'יין המשיכה להתעקש .

" אני לא הייתי מסתכן בכלל ", אמר טדי .

השלישיה שיחקה שעה עד שהוריה של ג'יין הגיעו .

את קייטי הם כבר מכירים ומאוד מעריכים .

" מה עשית כל היום ג'יין שיחקתי עם חברים" ,אמרה ג'יין .

" טוב תפרדי מהם יפה אני זקוקה לך היום ".

ג'יין ניפרדה מהחברה .

" ג'יין עזבי את השחורים האלו " .

" מדוע "?

" הם לא מתאימים לילדה כמוך".

הוריה של ג'יין לא הסכימו לכך שפרדי יהיה חבר של ג'יין .

-----------------------------------

נעמן שנא שחורים וכן החליט ללכת לג'יין כדי לסדר אותה . הוא פגש את קייטי בכיוון לבית ג'יין . קייטי היתה בלי טימי קייטי ברחה .

נעמן רדף אחרי קייטי . קייטי ברחה לכנסייה . הכומר היה הכומר של דיינה וג'ו . הכומר אהב יהודים .

" נעמן רוצה לפגוע בי ",אמרה קייטי בעדינות .

הכומר החביא את קייטי במחסן .

נעמן היגיע.

" אני מחפש אחרי ילדה , האים נכנסה "?שאל נעמן .

"לא נכנסה שום ילדה ", ענה הכומר .

נעמן הלך .

" זה בסדר , אני ל א אוכל ילדים , מה שמך" ?

" שמי קייטי".

"הא קייטי היהודיה שאהבת חיות והתיידדה אם זאבים ופומה , ג'ו ודיינה כל הזמן מדברים עליך ", אמר הכומר.

" שמי טומס ".
לאחר ההקרות החל לחבב את הילדה .

לאחר מכן החליט שקייטי צדקת גמורה . קייטי לא האמינה לו . הכומר לקח אותה אל חברו הרב .

נעמן הוחרם מן החברה וגם נימאס לו מניסיון ציד הזאבים ומקייטי. לכן עזב את החווה . קייטי שמחה מאוד על כך . נעמן לא ידע שבזכות כך שניסה להרוג אותה

קייטי למדה כמה דברים בחיים . ראשית לא לבטוח באנשים . לדעת להבדיל בין איש רע לאיש טוב. הכי חשוב , היא למדה איך לשרוד .

אביו של פרדי ביקש מבנו להגיד שהם נהיו עניים מאוד . ג'יין נעצבה אל ליבה . קייטי מסרה לה את ההודעה . ג'יין באותו יום היתה חייבת לבקר את סבתה כך שלא יכלה לבקר את פרדי . קייטי באה לבקר חבר של הכומר וחבר של דיינה וג'ו . שם פגשה חבר של אביו של פרדי . הוא בא עם מכונית יקרה ומפוארת .

"חברך רוקי עדיין חובב מכוניות", שאל דיק .

" כן הוא עזר לי לקנות אותה ".

כשהלך שאלה אותו קייטי :

"כיצד יתכן הוא ממש הדרדר כספית ".

" זה היה תירוץ כדי להפתר מילדה שחיזרה אחרי בנו ".

קייטי היתה בשוק .

קייטי כתבה מכתב לג'יין .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה