יום שישי, 10 בדצמבר 2010

הזאבים והכלב פרק חמישי

פרק חמישי

רעיון מבריק

קייטי טיילה בשמורה לבד עם כלבה ,פתאום רץ אליה זאב אדמדם , רזה קטן מהזאבים האחרים אך חזק מהם . הזאב קפץ עליה וליקק אותה . קייטי הופתעה טימי לא הראה סימן שמישהו מתקרב , גם הרי זאב שמריח בני אדם מסתתר .

" מה קורה כאן" ? חשבה לעצמה קייטי .

הסתכלה על הזאב ואיזו הפתעה זה היה אותו זאב שהתידדה ברחוב שלה . אותו זאב שתמיד חזר אליה . הזאב פשוט חיפש אותה .

" שלום לך , מאוד התגעגתי אליך , אמרה קייטי .

הזאב ענה לה בנביחה לא ביללה .

קייטי הלכה עם הזאב למקום רחוק מהטרטוריה של הזאבים ושרקה להם . מכיוון שהמקום לא היה השטח שלהם , וקיבלו את הילדה כאילו היתה חלק מן הלהקה הסכימו הזאבים לשייך את הזאב ללהקה שלהם .

קייטי רצה עם טימי וג'ימי , הם היו ביחד שלישיה הקשורים ביחד זה לזה . סיוטה של קייטי נראה שניגמר , הזאב חזר ולתמיד . הוא כעת בשמורת טבע כך ששום גורם לא יפריד עוד ביניהם . קייטי חיכתה בכיליון עיניים לשובו של הזאב והנה הזאב חזר אליה שוב .

קייטי מעז טיילה גם עם הזאב וגם עם טימי . נעמן רדף אחרי הזאבים . נעמן ראה את הזאב ההודי .

" זה הזאב שלי" , אמר נעמן לקייטי .

" מה פתאום , הוא חופשי כמו הרוח ", ענתה קייטי .

" טוב , ילדה רעה אני אספר לך מדוע הזאב שלי? אמר נעמן .

" קייטי נדהמה על כך שהבינה שנעמן שבע את הזאב והזאב הצליח לברוח ממנו . אך מדוע בכלל רצה נעמן את הזאב הוא הרי שונה nזאבים אחרים , התיידד איתה במקום לפחד ממנה או אף לתנפל אליה . מדוע התיידד הזאב איתה? חשבה לעצמה קייטי .

" לפני שלושה חודשים בערך נסעתי להודו , הרגתי זאבים עד שנמאס לי מההרג" . קייטי הפסיקה אותו באמצע ואמרה :

" אבל אסור להרוג "

" תקשיבי ילדה רעה שכמותך" , אמר נעמן והמשיך לספר.

" אחרי שהחלטתי שיותר לא אהרוג ראיתי זאב צעיר , אני מעריך בן שלוש . תפסתי אותו בעזרת מלכודת רגל . והחלטתי לאלף אותו . ניסתי להפוך אותו לכלב ציד , כדי לצוד איילים, ארנבות וכו' . הזאב לא התייחס אלי . התחלתי להרעיב אותו . הזאב הבין מה אני רוצה ? ולכן רק אכל ביחד עם הכלבים מזון כלבים " ,סיפר נעמן.

"אתה רואה זאבים לא אכזריים , הם חיות ידידיות ,חכמות, אבותיהם של הכלבים . הזאב לא רצה פשוט להרוג סתם . אתה לא הייתה נותן לו כלום משלל הציד . כלבים וזאבים מרגישים אנשים ", הסבירה קייטי .

נעמן לא התיחס אליה כלל והמשיך ,

" שמתי אותו בהתחלה במכלאה גדולה ".

"זאבים זקוקים לחברה , זאב בודד סובל , אמרה קייטי .

" תקשיבי" , ענה נעמן בכעס.

" מכיוון ששנא אותי שמתי אותו בכלוב קטן ".

"מעניין ,למה ?" ענתה קייטי בלעג .

" הזאב המשיך לשנוא אותי , אני נתתי לו מכות במקל .

הייתה ילדה שנהתה לראות אותו , היא הבינה אותו , הצליחה להגניב לו בשר. אחרי שבועיים החלטתי להרוג אותו "

"טוב שהזאב ברח " , חשבה לעצמה קייטי .

" הילדה בת ה- 13 ידעה על כך , שברה את המנעול ואמרה :

" נעמן רוצה להרוג אותך " .

" היא שיחררה אותו , ניסיתי לירות בו ,אך פגעתי בילדה" , סיפר נעמן .

" אוי ואבוי, מה קרה לילדה ?" שאלה בדאגה קייטי .

" לא יודע , אני יודע שהיא חייה ועשו לה טיפול בבית חולים .המשטרה לא עצרה אותי, ענה נעמן .

" אין צדק בעולם , , חשבה קייטי .

"אז הזאב שלי נכון" , אמר נעמן .

" לא הזאב שייך לטבע ", ענתה קייטי.

" תביאי לי את הזאב שלי" , תבע נעמן .

"לא ולא " , אמרה קייטי .

" אני אביא לך חמשת אלפים דולר" , אמר נעמן .

" לא , גם לא בעד עשרה מליון , אני בעד צדק , אבל נגד שוחד ותאבת בצע" , אמרה קייטי וברחה עם ג'מי . טימי נהם על נעמן והתחיל לרדוף אחריו , הוא הפסיק לרדוף אחרי נעמן , מפני שהחוואים הגיעו . הוא פחד מהאנשים .

קייטי ברחה עם הזאב . היא פגשה ילדה בת 13 . היא לבשה מכנסים מהודקים . מראה עיניה הכחולות היו יפים עד כדי משיכה מיופיה .

" לאדי , אתה חי. איך התגעגתי אליך ?" , אמרה הילדה .

ג'ימי רץ בשימחה אל הילדה .

"בת כמה את ,ומה שמך? " שאלה קייטי .

" אני בת 13 ושמי ג'יין" , אמרה הילדה .

"שמי קייטי ואני בת 12" ,אמרה קייטי .

" שמעתי מה קרה , מה קרה אחרי שהיית בבית החולים ", שאלה קייטי .

" נעמן ירה בי ביד , נאלצו לקרות לי את היד כדי להוציא את הכדור , הייתי בגבס חודש וחצי" , סיפרה ג'יין .

"זה המון זמן ", אמרה קייטי . קייטי סיפרה את הידידות שלה אם לאדי ( ג'מי) ואם הזאבים , ספרה על טימי, דיינה ,ג'ו וכן על הריח הדוחה זאבים ששמה כדי שהזאבים לא יתקרבו

למלכודות . ג'ן ממש צחקה ששמעה איך עבדה קייטי על ג'ו ונעמן .

" את בטח ילדה אמיצה" , אמרה לה ג'יין .

"עושה רושם שגם את אמיצה" , ענתה קייטי .

כעת קייטי הבינה סופית , מדוע הצליחה להתיידד עם הזאב ? היא גם הבינה עד כמה ג'ור'ג ,

קייסי, הזאבים הרגישו אותה .

קייטי הציגה את ג'יין לפני כולם . קייטי וג'יין נקשרו אחד לשני כמו אחיות טובות העוזרות זו לזו. קייטי חזרה לחווה .

קייטי החליטה להציג את ג'ימי בפני הזאבים על מנת שיצטרף ללהקתם . קייטי הבינה שיש בעיה הזאבים למרות שבם חיות ידודתיות הם מאוד טורטריות . קייטי הלכה עם כלבה , טימי ועם ג'מי אל שטח מחוץ לשטח של הזאבים . היא שרקה לזאבים .

" ג'מי כאן לא השטח שלהם לכן אין לכך ממה לדאוג", אמרה קייטי אל הזאב ההודי .

הזאבים הגיעו , למרות שזה לא היה השטח שלהם החלו לנהום .

" הי הזאב הזה חבר שלי הוא בא אלי ממרחק ".

הזאבים הפסיקו לנהום . אחרי שבוע של הקרות , הזאב החל לצוד עם הלהקה .

קייטי החליטה הזאב ההודי חייב להיות חלק מהלהקה.

" ג'סי אני רוצה שהזאב יצטרף סופית אל הלהקה שלך . אם יצטרף יהיה קל יותר לכם לצוד ולהתגונן . ג'ימי יעזור לכם מאוד בציד אני בטוחה . הזאב אפילו יותר חזק ממך" , אמרה קייטי .

" זאת אומרת שהוא יהיה המנהיג במקומי "

" לא כל אתה חי ענתה לו קייטי ".

הזאב ההודי שולב טוב בלהקת הזאבים .

קייטי , טימי וג'ימי היו תמיד ביחד שלישיה . קייטי תמיד קראה לו זאב הודי .

קייטי , הזאב ההודי וטימי אהבו לטייל ביחד .

קייטי תמיד אמרה:

" בוא זאב הודי , קדימה זאב הודי "

למחרת טיילה שוב בשמורה בלי טימי .

קייטי טיילה לבד ליד תאום . פתאום קייטי התחלקה וכמעט נפלה מגובה חמישה מטר . היא החזיקה בענף של עץ שצמח על שפת התאום .

" הצילו ", צעקה קייטי .

דיאן ומייק שמעו אותה . הם באו מיד . הם לא היחידים ששמעו . הזאבים שמעו גם את הצעקות . הזאבים הגיעו ראשונים .

"אתם עדיין חברים שלי" , אמרה קייטי .

"לא נשכח את מי שהציל את חיינו " , ענו הזאבים . הזאבים משכו את קייטי והצילו את חייה . מייק ודיאן ניסו לגרש את הזאבים , הם היו בטוחים , כי קייטי צרחה הצילו בגלל הזאבים .

" הזאבים הצילו אותי " , הסבירה קייטי .

הזאבים ברחו משם .

" איך לא טרפו אותך ?" שאלה דיאן .

" אני הצלתי את חייהם , ענתה קייטי .

" איך בדיוק ?" שאל מייק .

"אני הצלתי אותם מצייד בלתי חוקי , ענתה קייטי .

" איך עשית זאת ?" שאלה דיאן .

" אני קפצתי עליו , ענתה קייטי .

" את באמת מחפשת צרות ", אמרו מייק ודיאן .

קייטי המשיכה ללכת , היא הלכה לאורך נהר . היא לא ידעה שיש שם תנינים .

מייק ודיאן סיפרו לדיינה את הסיפור .

" אני הולכת לחפש את הילדה הזאת ", אמרה דיינה .

" אני באה איתך", אמרה דיאן.

" אז גם אני בא ",אמר מייק .

" אף אחד לא בא זה יותר מדי מסוכן ", ענתה דיינה .

" בסדר לא נבוא ", הסכימו מייק ודיאן .

קייטי הלכה בשמורה היא הייתה חייבת לעבור נהר שיש בו תנינים . קייטי התקרבה לנהר וראתה למזלה תנין.
"
אוי אני חייבת לעבור את הנהר הזה , הרי יש בו תנינים ", חשבה לעצמה קייטי.
היא נזכרה בכך שקיימת ציפור , היא לא זכרה הסוג שלה באותו רגע . הציפור נכנסת לתוך פה של תנין . התנין לא טורף אותה . הציפור מנכה לו את הפה . היא גם מגינה עליו מפני סכנות .
קייטי החלה לעשות קול של הציפור הזו , זה עבד התנינים ברחו והיא יכלה לשחות בנהר ללא חשש. מדפי פעם היא צללה לבדוק עם תנין בה , אך שום תנין לא הגיע. היא חצתה את הנהר בהצלחה .

למחרת קייטי פירקה כמה מלכודות . הצייד החליט שזה הסוף , הוא יהרוג את הילדה הזאת . הוא מצא אותה בעזרת כלבי הציד שלו . יש לו חמישה כלבים . הוא כיוון את הרובה לירות בה . טימי התנפל עליו . קייטי רצה מהר הזיגזג כדי שהציד לא יפגע בה . הציד ניסה לפגוע בה ולא הצליח .

" תפסו אותה ", אמר הציד .

קייטי רצה אל הזאבים . הציד הגיע לשם .

" תפסו אותם ", אמר הציד .

ברודו , כלב הבורזו , נסה להבריח כמה זאבים אל הציד , אך טימי התנפל עליו . בורזו הוא כלב רוח המשמש לציד זאבים . הזאבים התנפלו על הצייד . כלבי הציד התנפלו על הזאבים . קייטי קראה לקייסי הפומה . קייסי התנפלה על הצייד ועל הכלבים והבריחה אותם .

" כל הכבוד לכם " , אמרה קייטי .

קייטי חזרה עם טימי לחווה .

" הציד ניסה להרוג אותי . הוא גם ניסה לשסע בי את הכלבים שלו . טימי , הזאבים וקייסי הצילו אותי" , אהרה קייטי .

" מי זאת קייסי ? מדוע הזאבים הצילו אותך ?", שאל ג'ו .

" קייסי היא פומה . אני חילצתי אותה ממלכודת לפני שנתיים . לפני שבועיים הצלתי להקת זאבים מהצייד , ומאז הם התידדו איתי ומצילים אותי" , הסבירה קייטי .

"את ילדה מיוחדת" , אמר ג'ו .

" מה ", אמרה בפליאה קייטי .

" כן , את מיוחדת ושונה מהאחרים . כמה ילדים התידדו עם זאבים ועם פומה ? מאז שג'ורג' בא אליך הבנתי את זה. ג'ורג' חושד בבני אדם . את לא רודפת אחרי בצע בכלל . כמה אנשים היום כאלה ? את אוהבת חיות יותר מאשר בני אדם . את בעד צדק בלי לחשוב על הדעות של האנשים .

היום אין צדק בכלל . מספיק או שהמשיך " , הסביר ג'ו .

" באמת רב האנשים לא מתיחסים אל החיות כאל שווים לבני אדם ורודפים אחרי כסף . באמת אין צדק בעולם ", אמרה קייטי .

" אני מציע לך להזהר , אל תלכי לבד לשמורה ", אמר ג'ו .

קייטי המשיכה ללכת לשמורה למרות הזהרותיו של ג'ו . היא רצתה לגרום להסגרתו של הצייד . לשמור על הזאבים וחיות הבר היה מאוד חשוב לה .

קייטי נהגה לטייל במערה של האדם הקדמון מתקופת האבן . מתקופת הקרח האחרונה .

קייטי שיחקה עם מייק ודיאן במשחק שהמציאה שנה לפני כן . קייטי קראה לו " בחזרה לתקופת האבן . כל אחד צריך לאסוף צמחים אכילים לבני אדם . כן גם כל אחד צריך לעשות את עצמו כאילו הוא צד . כלל המשחק אסור להרוג בעלי חיים . בסוף אוכלים את הצמחים . קייטי למדה לזהות צמחים רעילים .

קייטי גם מצאה כלים מתקופת הקרח האחרונה . היא נהגה לעשות את עצמה משיפת אותם .

בגלל שקייטי הצילה את הכבשים מהזאבים. ג'ו ודיינה נתנו לקייטי לטפל בכבשים . כלבה למד להיות כלב רועים . הוא כלב מגזה מרננו לבן . מרמנו הוא כלב רועים . טימי היה כלב נאמן . לאט לאט למדה קייטי להנהיג . היא הפכה להיות מנהיגת קבוצת הילדים במקום מייק .

" קייטי תעזרי בבקשה להכין לנו ארוחת בוקר ", ביקשה דיינה .

קייטי ילדה שובבה . היא שמה בסלט סוכר במקום מלח , ומלח התה ובקפה במקום סוכר .

" קייטי , תפסיקי עם מעשי הקונדס האלה " , אמר ג'ו.

" כן , זה לא יפה ולא מנומס ", אמרה דיינה .

--------------------

נעמן המשיך לצוד זאבים . הזאבים באו לקייטי כדי שתגן עליהם . היא החביאה אותם בבית נטוש שמצאה בזמן טיולה עם טימי . הבית היה קטן. יש לו שלושה חדרים . נעמן וחבריו חיפשו בו . קייטי ברחה עם הזאבים מהבית .

קייטי באה עם כלבה .

" יש עונש שצריך לתת לאנשים רעים והוא . " , אמר נעמן .

נעמן התחיל לשלוף את אקדחו על מנת לרות בילדה . טימי התחיל לנהום . טימי קפץ על נעמן בנהימה . טימי התנפל על נעמן ונשך אותו . חייה של קייטי ניצלו .

מעז קייטי לא היתה רגע בלי טימי או הזאבים או קייסי .

קייטי הלכה עם הילדים האחרים לצריף ליד הבית של ג'ו , שם מקום המפגש שלהם .

" בבקשה לשים לב למעשיו של נעמן או הצייד ", אמרה קייטי . כששמעו את ענין הצייד נחרדו הילדים .

" מייק , עקוב אחרי נעמן וספר כל מה שקורה אתו . זה חשוב , איני יכולה לעשות זאת מפני שהוא זומם להרוג אותי " .

" בסדר ", ענה מייק .

הפגישה נגמרה בכך שכל אחד הבין שעליו לשים לב מעכשיו מה קורה עם אנשי החווה .

קייטי נגשה אל ג'ו. ג'ו היה פעם מאמן קרטה נודע . אך המוניטין שלו נפגע לפני שמונה שנים כשנרצחה אשתו . ג'ו מהטראומה לא רצה לבוא במגע עם נשים . הוא אז החל להיות בעל עדר כבשים בחווה על מנת לפרנס את בנו . בנו היה אז רק בן שנתיים . הוא בכל זאת ניהל רומן עם דיינה ,כי בחברתה הרגיש ביטחון .

" ג'ו למד אותי קרטה , כדי שאדע מה לעשות הזמן שתוקפים אותי "

" אין בעיות קייטי " .

" אביא את דיאן , מייק ופרנק ".

" אין בעיות קייטי ".

ג'ו החל לאמן את קייטי ואת הילדים אחרים קרבי השרדות . קייטי ניטה אלופה בקרבי השרדות . היא הפכה להיות חגורה שחורה . היא החלה לפתח שרירים . השירים שלה התרחבו , נוצר לה תוספת בשר . רחוקה היא ממבנה גוף של גבר . קייטי הפכה לילדה מאוד חזקה . רזה וחזקה . גם דיאן החלה לפתח שרירים , אבל פחות מאשר קייטי פיתחה .

-----------------------------------------------

קייטי רצה עם ג'מי . קייטי קראה לו מעתה " זאב הודי " . היא אהבה אותו יותר מכל הזאבים האחרים . מייק סיפר לקייטי את כל תוכניותיו של נעמן וחבריו . בזכות זה קייטי שרדה .

" איפה מייק ", אמר נעמו .

" אני אחפש אותו ", אמר אדי . אדי מצא את מייק .

" בוא איתי שובב ".

" לאן " .

" אל מנהיג החווה" .

" והוא "

" עוד תראה "

מייק הלך עם אדי אל נעמן .

" הוא בחיים לא יהיה מנהיג החווה " .

" אני מנהיג קבוצת אנשים מייק ".

נעמן קשר את מייק .

" תגיד לקייטי שמייק נמצא ליד האסם שלך , אמר נעמן .

"מיד " , ענה אדי .

" לא אל תהרגו אותה , בסוף תראו שתזדקקו לה ".

" שתוק . אדי לך תעשה מה שאמרתי לך ".

אדי חיפש את קייטי בכל מקום אפשרי , אדי פגש את פרנק .

" אולי אתה יודע במקרה איכן קייטי ".

" אין לי מוסג" .

אדי הלך אל עץ המנגו .

אולי אתה רוצה לשחק במציאת קייטי . מיד נשמע קול .

" מה , לא מתאים לו לשחק מחבואים ".

" מי דיבר ?", שאל אדי .

" אולי אתה רוצה שאחותך תנהיג במקום קייטי את קבוצת הילדים? ". שוב נשמע קול .

" גם אני בעד , גם אני בעד . דיאן או מייק צריכים להנהיג .

אדי ופרנק עמדו מופתעים . הסתכלו על צמרת העץ , ומה הם רואים , את קייטי .

" רדי מיד מהעץ קייטי" , אמר אדי .

"מדוע ?"

"מייק מחכה לך באסם שלי ".

" אתה לא קשור לנעמן ", שאלה קייטי בדאגה .

" מה פתאום הוא איש רע " .

" בסדר אני ארד

" אמרת שמייק מחקה לי שם " .

" אה כן , הוא הכין לך מתנה לכבוד יום הולדתך ".

" היום הולדת שלי היתה כבר לפני חודש וחצי ".

" מי אמר שחייבים לחגוג דווקא באותו היום ".

"טוב אף אחד ".

" עומד מולי בני אדם מוזר וטמבל ", חשבה לעצמה .

קייטי היא מאוד חשדנית עוד מעז החטיפה שלה איבדה את האימון בבני אדם . היא נזהרה מזרים . היא למרות זאת המשיכה לדבר עם אנשים .

קייטי לא באה אתו . היא ברחה . לפי דבריו הבינה שמשהוא נורא עומד לקרות לה . היא ברחה אל טימי . טימי הוביל אותה אל האסם של אדי . שם ראתה את מייק קשור בחבל .

" חקה טימי ", אמרה קייטי בלחש .

קייטי התרחקה מאה מטר משם . היא חשבה מה לעשות . היא הבינה שזה תחבולה של נעמן . כל אנשי החווה היו מחוץ לחווה . קייטי שרקה . הזאבים הגיעו . קייטי קראה לג'ורג . הזאבים השיחו את דעת נעמן . נעמן חשב על להרוג אותם . המנהיג התקרב אליו . כשניסה נעמן לירות בו ברח הזאב . הזאב ההודי התקרב אל מייק . מייק עדין לא הכיר אותו .

" הצילו ", צעק מייק .

"הנה זאב " , אמר אדי .

"זה הזאב שברח ממני . הפעם אתפוס אותו "

הזאב רץ משם . ג'ורג' התנפל על נעמן .

" מה קרה לך ג'ורג' ?"

אדי ראה את קייטי טפס אותה . קייטי יסמה עליו את הקרטה שלה . אדי נפל על הרצפה , אך התאושש מהר . טימי התנפל עליו בנהימה . כל הזאבים החלו מתנפלים על נעמן ואדי . שניהם ברחו . קייטי שיחררה את מייק בעזרת האולר שלה .

קייטי הלכה לבד לשמורה ומשם עמדה ללכת עם טימי אל החווה הסמוכה ,אל רואה הצון ג'מס . מייק חזר לחווה . קייטי עלתה על סלעים על מנת להשקיף על הנוף . גובה הסלעים היה ששה מטרים . לקייטי אין פחד גבהים , נראה היה אפילו כי אין קייטי יודעת פחד מהוא . פתאום מעדה הילדה . היא התחלקה על הסלעים החלקים . החלה היא להחליק למטה . קייטי הצליחה לאחז בסלעים . ניסתה היא לטפס אלך לשווא . הילדה היה בין הארץ לאוויר . היא ידעה שאם תצרח תבוא חיית טרף , היא תיהפך מיד לארוחה . לכן לא צעקה .

" אלוהים עזור לי " , אמרה בלחש .

" אלוהים עוזר רק למי שעוזר לעצמו ".

היא שרקה לזאבים , אך הם היו בקצה השני של השמורה . הם לא שמעו אותה למרות שלזאבים יש חוש שמיעה מפותח הרבה יותר מבני אדם . אם היתה מיללת כמו זאב הם היו שומעים . קייטי החליטה שהם לא שומעים אותה . היא פחדה שכך יקרה כשנעמן יתנפל עליה . קייטי נסתה בכל כוחה לעלות למעלה . היא לא רצתה למות . כל כך רצתה לחיות . האפשרות שלה היתה לעזוב את הסלע ולנסות לרדת למטה . לרדת שתי מטר כי שם יש אפשרות לאחז בענף של עץ . היא עשתה חושבים .

" אם אמשיך להיאבק 100% שאמות , לעומת זאת אם אנסה לרדת למטה יש לי רק 10%

לחיות " . קייטי החליטה שבמלה היא תמות ולכן החליטה לנסות לרדת . בהתחלה היה נראה שהיא נכשלת . היא נאבקה עם חייה חצי שעה ולא ויתרה , כל כך רצתה לחיות . לבסוף הצליחה לרדת שתי מטר . היא נאחזה בענף של עץ ירדה את כל שש המטרים . היא לא פחדה לטפס שוב . קייטי חזרה מן השמורה מיד אל החווה הסמוכה לחווה של ג'ו .

-------------------------

קייטי נהגה לטפל בחיות החווה . היא הכירה את ג'מס עובד בחווה סמוכה לכפר . קייטי אהבה את כלבו הזקן מגזה מרמנו בדיוק כמו כלבה טימי . הוא היה בצבע בזג' . ג'מס הוא אדם המנצל את הזולת . הוא חושב שבעל חיים הוא רכוש אישי שיש לנצל אותו על תום חייו .

קייטי לעומת זאת עזרה לזולת . כשמשהוא עזר לה בדבר מסויים , קייטי רצתה לעזור לו 0בחזרה . קייטי התייחסה לבעלי חיים כעל שווים לבני אדם . קייטי באה כל יום לשחק עם הכלב וילי . ולי היה בן שתים עשרה . הוא כבר לא יכול לסדר את העדר .

אחרי ששיחררה את מייק אמרה לו .

" הזאבים הם החברים שלי , לכן לא יפגעו בך ".

היא הלכה אל וילי . ולי שכב פצוע . קייטי נסתה לשים אותו בעגלה . לא עגלה של תינוקות . טימי עזר לה . טימי ווילו חברים . קייטי לקחה את וילי לרוטינר שלה .

" הכלב צריך להיות אצלי כמה ימים " .

" אין לי כסף לשלם לך ".

" בסדר , אני יודע שאת דוברת אמת ושלא ידעת שתמצאי כלב פצוע בצורה כזו " .

" עד מתי אתה עובד היום ".

" עוד שעתיים אני גומר והולך הביתה " .

" תודה , להתראות לך ".

" לא היה לה כסף לשלם לרויטינר . הרויטינר הסכים לטפל בכלב מכיוון שרצה לעזור לכלב לחיות".

אחרי שבוע החלים וילי . הוא הוחזר לג'מס . קייטי רצה לשם בחושבה שמשהוא עלול לקרות לוילי . היא ראתה את ג'מס מנסה להרוג את וילי במוט ברזל .

" מה אתה עושה ?"

" וילי לא יכול עוד לאסוף את העדר הוא זקן מדי , הוא בן שתי עשרה " , הסביר ג'מס .

"בגלל זה תהרוג אותו", אמרה קייטי בהלם .

" הוא לא יכול לעשות עוד כלום ".

" תגיד לי , אם בתך תהיה נכה תהרוג אותה ".

" מה הקשר בין ביתי לבין הכלב ", נדהם ג'מס .

ג'מס לא ידע מה הקשר בין יחס לבעל חי ליחס בין בני אדם. הוא לא הבין שצריך לכבד רגשות של בעלי חיים . הוא גם נהג לסחוט כספים .

" יש קשר , שניהם יצורים חיים , נושמים ", אמרה קייטי.

" כלב זה כלב ובן אדם הוא בן אדם . יש הבדל ביניהם" , אמר ג'מס .

" אני לא רואה שום הבדל "

" חסר רגישות שכמותך , חיות מרגישים בדיוק כמו אנשים . יש להם אותם זכויות ".

" בת כמה את עשר או שתי עשר ?" שאל ג'מס .

" לא חשוב בת כמה אני העיקר זה ההתנהגות שלך " , אמרה קייטי .

" את יודעת מה קחי אותו אליך . נראה איך זה לטפל בכלב זקן , חולה ".

" בסדר , תודה רבה לכך ."

" את צריכה לשלם עליו .

קייטי נתנה לו צמחים וביצים .

" מה הזבל הזה . קחי אותו בחזרה ", אמר בכעס .

" זה שווה מאוד " , ענתה קייטי המומה .

" תני לי אלף דולר ".

" אבל אין לי כסף".

"תמכרי את הכלב שלך ".

קייטי ברחה עם ולי וטימי אל ד"ר יורי הרוטינר .

" ג'מס רוצה להרוג את הכלב שלו בגלל שהוא זקן . אני הצלתי את חייו . ג'מס נתן לי אותו תמורת אלף דולר שאין לי" .

" לא אסכים לכך ".

יורי הלך אל ג'ימס .

" אדוני אי אפשר לנצל כלב וילדה בגלל כסף . אתה אם תמשיך כך תמצא את עצמך במוסד לחולי נפש בבית סוהר ,צמוד עם פסיכולוג ".

" יש לה כסף , יש לה כלב ".

" אתה מטורף לגמרי "

" שתמכור את הכלב שלה "

" אם תמשיך כך אני אתלונן במשטרה על ניצול ילדים והתעללות בבעלי חיים ".

ג'ימס הבין שאין לו דרך מפלט כעת , אז ויתר . מעז וילי אצל קייטי . אך רק בחווה . לא אצל הוריה של קייטי בעיר . זכרו הוריה של קייטי מתנגדים לגידול בעלי חיים . הם הסכימו לגידולו של טימי רק כי הציל את ביתם . קייטי גם הוכיחה להם שרק היא מטפלת בכלב .

קייטי חזרה לשמורה כרגיל עם טימי . היא שמעה קול של עופר קורה לעזרה .

" אוי לא " , אמרה קייטי העודה רצה למקום הקול הזועק .

היא ראתה עופר בתוך בור . הוא נפל במלכודת . גבן נשבר , תוך עשר דקות ימות בסבל רב . קייטי הבינה זאת , היא עמדה להרוג אותו בעזרת אולרה . היא חדלה מכך מיד , מכיוון שהיתה נגד המתת חסד .

אדם ראה אותה . קייטי שרקה , חיקתה היא לבואם . הזאבים הגיעו . האדם נבהל מאד .

" אוי לא , הזאבים יטרפו את הילדה ".

קייטי עמדה הסתכלה עליהם איך הם הולכים ומתקרבים . כשממש התקרבו קייטי זזה לאט כמראה להם את העופר . הזאבים התנפלו על העופר . הם טרפו אותו . התקרב אליה האדם . היא בכתה .

" הציד הבלתי חוקי הרג אותו ".

" אולי אביו גם נהג כך", ענה האיש .

קייטי: " סבו , בנו נכדו ונינו אחריו , אני חושבת שלו ", ענתה כמעט בבכי .

האיש : " מה שמך ? "

קייטי: "קייטי"

קייטי: " מה שמך ?"

האיש : "פטר "

פיטר : "מה את לא פוחדת מה זאבים ?"

קייטי: "לא הם חברים שלי . הצלתי את חייהם מהציד , מעז הם חברי

הנאמנים . הם אפילו מוכנים להקריב את חייהם למעני ".

פיטר : " את ילדה מוזרה מאוד .

פיטר נפרד ממנה יפה והלך . אחרי שהלך שרה קייטי לעצמה .

" רוצה להיות בחברת קבע , החברה להגנת הטבע ולעזור לחיות שלאט נכחדות מן העולם .

לשתול עצים כמו כולם ."

קייטי חשבה על באותו רגע על הרבה בעלי חיים בסכנת הכחדה .

קייטי רצה לחווה בדרך נתקלה בפומה . הפומה היתה רעבה מאוד . היא רצתה לטרוף את

טימי . הפומה החלה להתנפל עליו . קייטי החלטה שיהיה מה שיהיה היא תציל אותו . היא ניסתה למנוע מהפומה לתקוף את הכלב . הרעב של הפומה רק התחזק יותר ויותר . הפומה התחילה לתקוף את הילדה .

" ברח טימי . שכח ממני ".

טימי נשאר , מנסה להציל את קייטי שנאבקה על חייה . קייטי נאבקה על חייה ולא ויתרה כלל . רצתה היא לחיות . לבסוף הצליחה . היא יצאה מזה רק עם שריטה עמוקה בבטן ונשיכה ביד. קייטי ניסתה בבת אחת גם למנועה מהפומה להמית אותה בנשיכה בצבר , וגם להציל את נפשה . קייטי שמה רוק על הפצעים . ברוק יש חומרים המחסלים חיידקים . טימי הביט על הפצעים

בעצב . ליקק הוא אותם .

" כן תחטה ",אמרה קייטי .

קייטי חזרה לחווה מהר . שטפה את הפצעים עם סבון כביסה .

קייטי הסתירה את כל מה שקרה , מכיוון שחשבה שאם יתגלה בעניין ג'ו ישמור עליה . הוא לא יתן לה לצאת מהחווה בלי השגחה . קייטי רצתה עצמאות , חשוב היה לה להציל את חיות הבר .

לא התפתח לה זיהום . היא נשארה בחווה שבוע ,בלי לצאת כלל לשמורה . קייטי ידעה שאם תצא לשמורה חיית טרף תריח את הפצעים ותטרוף אותה .

מעז כשהיא יוצאת לשמורה , קייטי שמה לטימי קולר מיוחד עם דוקרנים . שום חיה לא תוכל לתקוף אותו בלי להפצע.

קייטי למדה לקח מעז למדה איך להזהר . היא לא נפלה יותר הפח . ידעה היא איך להזהר כשהיא מטפסת על סלעים . קייטי מעטה נהגה לטייל עם וילי וטימי . כשטיילה השמורה טיילה בלי וילי . היא היתה רק עם טימי . למעשה הם היו שלישיה , קייטי, טימי והזאב ההודי . בדרך כלל טימי משמואל והזאב מימן . היא לא העיזה להיות לבד בגלל נעמן והציד אשר בקשו את נפשה של הילדה .

-------------------------------------

שבוע לאחר הטראומה מהפומה שתקפה את קייטי , קייטי חזרה לשמורה . פיצעה החלים , אך הסלידה מה טראומה לא החלימה לחלוטין .

קייטי שמעה קול של גדעון קורה לעזרה . היא רצה מיד . האיל נלכד , הוא לא נפצע . קייטי שיחררה אותו בעזרת האולר שלה . היא המשיכה ללכת . קייטי ראתה את הציד שוב . הוא ניסה להרוג חיות . הוא ראה אותה .

" הנה איל שמן " , אמרה קייטי והצביעה ימינה .

הציד הסתכל ימינה . קייטי נתנה לו מכה בגו וברחה משם מהר . הוא ניסה לרות בה . הילדה רצה בזיגזג .טימי והזאב התנפלו על הציד . כלבי הציד ניסו להגן על אדוניהם אבל קייטי קראה לזאבים . הם שמען והתחילו לבוא לשם . הציד ניסה להגן על עצמו הוא ניסה לרות בהם ,אך מיד טימי התנפל עליו . הציד ירה בראשו ,הוא אבד את הכרתו . הזאבים גירשו את כלבי הציד .

קייטי ברחה משם מהר . היא ברחה אל הלא נודע . קייטי רצה לאן לא ידעה , העיקר לברוח . לצערה נתקלה בנעמן . היא ממש חששה לגורלה .

" הזאבים מאחוריך " , אמרה קייטי .

נעמן ממש נבהל הוא הסתכל אחורה בחרדה רבה . קייטי נצלה את ההזדמנות , וברחה כל עוד נפשה בה . נעמן רץ למקום הירי . הוא ראה את הציד מחוסר הכרה .נעמן נגש אל הצייד .

נעמן: " אתה בסדר אדוני ".

הציד: " לא חושב ולא נאה לי כלל . דרך אגב ראתה ילדה עם שער חום עד שחור ".

נעמן:" כן , אני מחפש אחריה . היא ברחה לי החוצפנית .

הציד :" גם אני מחפש אחריה .

עוד הוסיף "מה שמך ?"

נעמן: "שמי נעמן. " אתה יודע מה היא עשתה , היא הרגה כמה מהכבשים שלי".

הציד: " גם אני רוצה למצוא אותה .איך היא הרגה אותם "?

נעמן: "היא הצילה את הזאבים שטרפו אותם ."

הציד:" מה אמרת"?

נעמן: "היא הצילה את הזאבים שטרפו אותם".

הציד: " מה אתה מתכונן לעשות לה . "

נעמן:" להגיד לך את האמת אני רוצה להרוג אותה ".

הציד: " זה בדיוק מה שאני רוצה לעשות".

" מעכשיו אנחנו ביחד ", הוסיף .

נעמן:" מה שמך אדוני?"

הציד: " שמי יווי".

נעמן: " שם מוזר , זו הפעם הראשונה שאני שומע על שם כזה , אני אף פעם לא שמעיתי משהוא שקוראים לו יווי" .

יווי: "תמיד יש פעם ראשונה ".

נעמן ויווי הלכו לחפש את קייטי . הם מצאו אותה בעזרת חוש הריח המפותח של כלבי הציד.

יווי כיוון את הרובה אל הילדה .

" אני לא רוצה להרוג את הכלב", אמר יווי .

" גם אני לא רוצה , אמר נעמן .

יווי כיוון את הרובה אל הילדה . הוא ירה אך לא פגע בקייטי. היא בדיוק זזה מעט שמואלה , כלבה הזהיר אותה . טימי רצה להתנפל עליהם .

"לא טימי הם עלולים להרוג אותך "

טימי נשאר איפה לצד גבירתו הקטנה .

קייטי לא נתנה לו לרוץ אליהם .

קייטי רצה בזיגזג . נעמן נסה לרות בה . הוא לא הצליח לפגוע בה .

" אידיוט , טמבל בריבוע שכמותך . אתה גומר את כל הכדורים סתם ", אמר יווי .

קייטי רצה לאן לא ידעה . היא ראתה פומה עם גורים . קייטי למרות הטראומה מהפומה , החליטה להיפטר מהם . היא התקרבה לגורים .

" בוא" ,אמר יווי .

" מה, איך היא תטרוף אותנו " , אמר נעמן .

" אם ילדה יכולה גם אנחנו יכולים ", ענה יווי .

הם התקרבו איפה . קייטי ביצעה את התוכנית שתכננה . היא היתה קרובה לגורים .כשהם התקרבו אליה , לקחה גור ונתנה אותו לנעמן .

"קח "

נעמן לקח את הגור .

הפומה חשבה שתוקפים את הגור שלה . היא רצתה להגן עליו, היא התנפלה עליהם .

" שחרר את הגור רק כך היא תעזוב אותנו " , אמר יווי .

נעמן שיחרר את הגור איפה .

הפומה הריחה את הפצעים של נעמן . היא התנפלה עליהם . בעזרת מכות ברובה הצליחו לגרש אותה . נעמן ויוי נפצעו קשה .

" עיזרי לנו ", אמר נעמן .

" אתה חושב שאני מטומטמת , הרי אם אעזור לכן אתם תהרגו אותי . מה לעשות אין צדק

בעולם . לכן רשאית אני לעזוב אתכם" .

נעמו ויווי נפצעו קשה . הם אושפזו בבית חולים שבועיים .

קייטי עזבה אותם וברחה . היא סיפרה לפקחים את כל הסיפור . הפקחים שיבחו אותה על כך שהצילה חיות בר .

נעמן פצוע קשה , הוא יואושפז שבועיים , אמר ג'ו .

קייטי שמחה שנפתרה מהם לשבועיים .

קייטי נצלה את התקופה כדי להציל חיות בר ולשתול עצים ליד השמורה .

קייטי באה אל פקחי שמורת הטבע .

" אני רוצה להיות חברה של קבע החברה להגנת הטבע ולעזור לחיות שלאט נכחדו מהעולם " , אמרה קייטי לפקחים .

" את קטנה מדי ילדה " , אמר לה מיכאל .

" אני כבר הזרקתי לזאבים אנטיביוטיקה ושמתי ריח שכלבים לא יכולים לסבול על המלכודות ".

" טוב אני ממנה אותך לעוזרת . את בעזרת כלבך תמצאי מלכודות ותהרסי אותם", אמר דוד .

" בסדר ,תודה "

הטראומה ממה שאירה לה השפיעה על חייה . בחייה חל שינוי היכר . היא לא הצליחה לחזור לעצמה . קייטי כלל לא סמכה עוד על בני אנוש . היא חשדה בכל אדם זר . היא לא פחדה מאנשים זרים , אלה לא סמכה עליהם . קייטי ידעה מתי חיה היא תוקפנית ? מתי היא רעבה ? מתי היא שבעה ? היא ידעה גם אילו אנשים רעים ואילו טובים לפי תנועותיהם ומבט עיניהם . בהתחלה ידעה לפי טימי והזאבים . יותר מאוחר למדה זאת לבד .



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה