יום שלישי, 25 בינואר 2011

שירים שכתבתי



מה חושבים עלי
ישנם אנשים שאומרים שאני מיוחדת
ישנם אנשים שאומרים שאני אגואיסטית
ישנם אנשים שחושבים שאני יכולה לעזור להם במשהו
ישנם אנשים שאומרים שאני כל כך טובת לב
ישנם אנשים שאומרים שאני טיפשה
ישנם אנשים שמרכלים עלי מאחורי הגב
ישנם אנשים שמתחברים אלי ואחר כך מנתקים איתי קשר.
תמיד הרגשתי שהם חייזרים
תמיד הייתי שונה
אך כולם לא מבנים אותי


מדענים

יש מדענים שמחפשים להגיע לכוכב לכת לחוק
יש מדענים שרוצים להמציא דברים
יש מדענים שרוצים "לרפא" מחלות
יש מדענים שרוצים לחסל את השונה
ריפוי = חיסול
רוצים לחסל את האוטיזם
הרי מדובר ב"מחלה מאוד קשה"
חיסול השוני = חיסול המין האנושי.
כדי שמין יתקיים חייב להיות גיוון גנטי
אז שיפסיקו לנסות לחסל את השוני

אני שווה כמו כל אדם

אני שונה  .
אני חריגה
אני בכל אדם כמו כל אדם אחר.
אני תמיד יהיה חריגה
אל תשנו אותי.לא לא.
אני רוצה חברים.
אני אוהבת להיות לבד
אני תמיד יהיה חריגה
מגיע לי זכויות כמו כולם


כוונות טובות של הנטים גורמות בסופו של דבר לסבל מיותר של האס"ים

ישנם אנשים שחושבים לעזור לאנשים חריגים
רואים הם את האנשים האלה כבעלי הפרעה
הפרעה שצריך לתקן
אנשים אלו עובדים עם חריגים אלו
רוצים הם לעזור להם
אך רואים אותם בעלי הפרעה ונחותים
אנשים חריגים לאו הינם אנשים בעלי
מגוון מוחי ,
אוטיסטים, בעלי שונות בקשב ובריכוז,
ריכוז והיפראקטיביות, (ADD and ADHD)
  בעלי שונות בלמידה,
 דיסלקציה, דיסגרפיה,דיסקלקוליה
אנשים אלו הם ללא מגוון מוחי
אלו נטים . עושים הדרכה לא"סים ( אנשי הספקטרום
האוטיסטי). יש להם כוונות טובות  לעזור
אך בעצם בהרבה מקרים זו הדרך לסבל של הא"סים
מכיוון שאן להם ידע מספיק על המגוון המוחי
אז הנטים פוגעים באס"ים ופוגעים בחופש של האסי"ם
ולא עוזרים להם בסוף.

2 תגובות:

  1. "אני בכל אדם כמו כל אדם אחר"
    איזה משפט יפה :-)
    וגם הטקסט בתוכו הוא מופיע.

    השבמחק
  2. התכוונתי ככל אדם .
    אך אשאיר זאת כך.

    השבמחק